Huawei

بررسی و مشخصات گوشی تاشو HUAWEI P50 POCKET:

بررسی و مشخصات گوشی هوشمندP50 POCKET:

هواوی یک شرکت چینی است که از سال 2012 در زمینه ی ارایه خدمات ارتباطی و فعالیت در زمینه ی شبکه های رایانه ای و ارتباطات نقش فعال و موثری داشته و به خوبی میان کاربران محبوبیت به دست آورده است. در چند سال اخیر نیز در عرصه ی گوشی های هوشمند با سرعت بالایی پیش رفته است و به رقابت با دیگر برند های مطرح در دنیا پرداخته است.
امروز به بررسی یکی از بهترین محصولات این برند یعنیP50 POCKET میپردازیم:
بسیاری از شرکت های هوشمند توانسته اند گوشی های تاشو را روانه ی بازار کنند. اکنون این گوشی تاشو که شاهکار برند هواوی نام دارد:p50 Pocket Premium Editio است.

بررسی ظاهری:
زیبا ترین نکته ی این گوشی، تاشو بودن آن است و این گوشی در دو رنگ سفید صدفی و بژ در دو مدل معمولی و پرمیوم طراحی و ساخته شده است. همچنین بدنه نسخه معمولی آن از جنس Micro Glass ساخته شده و به دلیل بافت خاصی که دارد، به شکل جذابی نور را منعکس می‌کند. به علاوه در بخش بیرونی آن شاهد دو بخش دایره ای مشکی رنگ هستیم که یکی از آن ها ماژول دوربین و دیگری صفحه نمایش کوچکی میباشد که در آن مواردی مثل ساعت و تاریخ را نمایش میدهد.به علاوه دارای ارگونومی مناسب است که به خوش دست شدن گوشی کمک می‌کند.
به علاوه در ماژول دوربین دارای سه دوربین در اندازه های 32 و 13 و 40 مگاپیکسل هستیم که تنوعی را در عرصه عکاسی به ارمغان می آورد. دوربین اصلی آن 40 مگاپیکسل است و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی از قابلیت های بخش دوربین است.

پردازنده و باطری:
مهم ترین بخش سخت افزار یک گوشی هوشمند پردازنده ی آن است. پردازنده ی این گوشی خوش ساخت از نوع اسنپدراگون888 میباشد. این گوشی به عنوان یک پرچمدار باید عملکرد خوبی را در اجرای برنامه ها و بازی های قوی دنبا داشته باشد. وجود این پردازنده قدرتمند از شرکت کوالکام این امر را در اجرای بازی هایی مثل کال اف دیوتی و با پابجی محقق کرده است.
همچنین این گوشی دارای رم و حافظه داخلی 8 و 256 گیگابایت برای نسخه معمولی و 12 و 512 گیگابایتی برای نسخه پرمیوم می باشد. باطری این محصول لیتیوم پریمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ فوق سریع 40 واتی هواوی را پوشش میدهد.

صفحه نمایش:
این تلفن در نمای رو به رویی به یک صفحه نمایش 6.9 اینچی دارد که قابلیت تا شدن دارند. این صفحه نمایش از پنل اولد بهره مند شده است. همان طور که قبلا اشاره شد این گوشی هوشمند در پشتصفحه اصلی از یک صفحه ثانویه 1.04 اینچی نیز بهره مند شده است که عواملی مانند ساعت و تاریخ و … را نشان میدهد.
نکته دیگری که وجود دارد این است که این صفحه‌نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز را هم دارد. نرخ به روز رسانی که صفحه نمایشی بسیار روان را با خود به همراه دارد و ا ز طرفی عملکرد بسیار بهتری به نسبت صفحه‌نمایش های با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا و تماشای ویدیو‌های با‌‌کیفیت شاهد باشید.
در کل تولید صفحات نمایش تاشو به نسبت صفحات نمایش معمولی پیچیدگی‌های بیشتری را با خود به‌همراه دارد. حال اگر این صفحه‌نمایش تاشو از مشخصات فنی قدرتمندی بهره‌مند شده باشد که بسیار عالی است. این محصول از هوآوی fodable oledهم به صفحه‌نمایش اصلی با ابعاد ۶.۹ اینچ و رزولوشن ۱۱۸۸×۲۷۹۰ پیکسل از نوع مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که می تواند ۴۴۲ پیکسل در هر اینچ را نشان دهد. تا همینجا هم قطعا با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، متوجه شده‌اید که با صفحه‌نمایش بسیار قدرتمند و با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستید.

سبک و راحت:
وزن سبک و بسیار مناسب ۱۹۰ گرمی این گوشی به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست به‌همراه ندارد و از طرفی به‌خوبی حس و حال یک گوشی هوشمند رده بالا و پرچمدار را به شما منتقل می‌کند. تاشو بودن این گوشی هم باعث شده است تا فضای بسیار کمی را اشغال کند که این قضیه هم یکی دیگر از مزیت‌های گوشی‌های تاشو است و برای کاربر راحتی را به همراه می آورد.

سایر قابلیت ها:
-دارای قابلیت شارژ سریع 40 واتی یعنی سوپرشارژ 40 واتی هواوی
_قابل استفاده به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه ها
_NFCقابلیت پشتیبانی از اکوسیستم سوپر دیوایس هواوی دارای
در نتیجه این گوشی هوشمند از برند هواوی با طراحی نادر و زیبایی که دارد میان کاربران بسیار جدید و جذاب است و برای کسانی که دنبال خلاقیت و تنوع میان گوشی های هوشمند هستند پیشنهاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *