Huawei

دستبند هوشمند Huawei Band 7

دستبند هوشمند Huawei Band 7

بررسی و مشخصات دستبند هوشمند Huawei Band 7:
بند 7 هواوی جدید ترین دستبند هواوی است که با طراحی بهبود یافته اش نسبت به نسل قبل خود برتری چشمگیری را کسب کرده است.
این محصول در ۴ رنگ قرمز، مشکی، سبز و صورتی عرضه می‌شود و رنگ بندی سیلیکونی آن ها با رنگ بدنه شان مشابه می‌باشد.
وزن و طراحی:

دستبند هوشمند هواوی بند 7 از صفحه نمایش 1/47 اینچی amoled و با طراحی مستطیلی و قابلیت پشتیبانی از فرمان لمسی تولید و عرضه شده است. همچنین صفحه نمایش آن با قاب ساعت پلیمری طراحی شده و بند ساعت از سیلیکون تولید شده است.
ضخامت این محصول ۹/۹۹ میلی متر و وزن آن فقط ۱۶ گرم است. با توجه به همین اوصاف به باریک ترین و سبک ترین مچ بند هوشمند تاریخ هواوی به حساب می آید.
این سری مجهز به حسگر سنجش ضربان قلب ،شتاب سنج و ژیروسکوپ است و روی بدنه ی آن دکمه پاور دیده می‌شود که کار های مختلفی را می‌توان با آن انجام داد. نکته ی بعدی این که در بخش زیرین بدنه ی هواوی بند ۷، از درگاه مغناطیسی شارژ استفاده شده است.

 

قابلیت های دیگر:

مقاومت در برابر آب:

این دستبند می‌تواند تا فشار ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت کند. یعنی این دستبند میتواند در فشار آب هم دوام بیاورد.به این معنا که در عمق 50 متر آب هم استفاده می شود.
باطری:

با هر بار شارژ کردن نیز می‌تواند تا حداکثر ۱۴ روز و تقریبا ۱۰ روز دوام بیاورد. علاوه بر این مورد، یک بار شارژ ۵ دقیقه ای می‌تواند عمر باطری را تا تقریبا ۲ روز افزایش دهد.
طبق گفته های هواوی:

در این دستبند جدیدش از فناوری های بهبود یافته برای رهگیری خواب، سطح اکسیژن خون،چرخه ی قاعدگی،ضربان قلب و …استفاده شده است

که امکان میدهد بتوانید انواع مختلف اختلالات را رهگیری کنید.
همچنین این دستبند از زبان فارسی پشتیبانی میکند و قابلیت کنترل موسیقی نیز دارد.
این دستبند هوشمند بیش از 90 محصول روزشی مانند شنا را پوشش می دهد و تعداد کالری های مصرف شده در طول فعالیت های ورزشی را محاسبه می کند.

با توجه به این مشخصات قطعا این دستبند هوشمند میتواند یکی از بهترین گزینه های کاربران میان دیگر دستبند های مشابه در بازار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *