Huawei, دسته‌بندی نشده

دستبند هوشمند Huawei Band 6

دستبند هوشمند Huawei Band 6
این دستبند قابلیت های بسیار ویژه ای دارد که آن را از دیگر موارد مشابه در بازار متفاوت ساخته است.
از این پارامتر ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: پارامتر های سلامت اندام شامل شمارش گام‌ها، کالری مصرفی، مدت زمان فعالیت‌های بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون و کیفیت خواب.
باطری : طول عمر باطری بالا یکی از فاکتور های مهم مشتری ها هنگام خرید است.این محصول از لحاظ باطری نیز حرفی برای گفتن دارد و تنها با یک بار شارژ تا دو هفته را جواب میدهد.
طراحی و ساخت:
این محصول دارای یک قاب مستطیلی شکل همراه با بند های سیلیکونی است که از طریق یک مکانیزم مخصوص قابل تعویض هستند و میتوان هر رنگ از این بند ها را از میان بند های دیجیتالی موجود در بازار تهیه کرد.
برای نمایشگر این دستگاه حاشیه های بسیار اندکی در نظر گرفته شده و همچنین از طراحی تخت بهره مند شده است که با توجه به آن میتوان از خوانایی بیشتر و استفاده بسیار آسان در شرایط مختلف نام برد.
هواوی بند 6 سبک و راحت است و باعث خستگی مچ دست کاربر نمیشود و بند های آن ضد حساسیت پوست با پوشش میباشند.
صفحه نمایش:
صفحه نمایش این محصول 1.47 اینچ میباشد و از نوعAMOLED است.
از لحاظ ظاهری نبز به صورت مستطیلی طراحی شده است.
این صفحه نمایش برای کاربر خوش دست و زیبا میباشد و نور زمینه ی آن نیز بسیار مناسب است که استفاده از آن را در هر تایمی از شبانه روز مهیا میکند.
ورزش و تناسب اندام:
از مهترین فاکتور های کاربران در تهیه این بند ها توانایی شان در پایش سلامت و فعالیت بدنی است.
خوشبختانه بند 6 هواوی در این زمینه بسیار مجهز ظاهر شده است به جز گیرنده جی پی اس که میتوان به جایش از جی پی اس گوشی استفاده کرد.
Huawei Band 6 علاوه بر توانایی پایش کامل فعالیت بدنی، قادر به پایش کیفیت خواب کاربر نیز هست. در این قابلیت با پایش وضعیت کیفیت خواب کاربر در چهار حالت متفاوت و بر اساس نتایج به دست آمده، بیش از 200 توصیه علمی جهت بهبود خواب ارائه می‌گردد تا در روزهای آتی دیگر پارامترهای سلامتی کاربر بهبود یابد.
یکی دیگر از قابلیت های جذاب این محصول سطح اشباع اکسیژن خون در کمتر ساعت هوشمندی میتوان آن را پیدا کرد.

بررسی فنی:
همان طور که اشاره شد این دستبند برای پایش سلامتی و ورزش کردن بسیار گزینه مناسبی است. وزن خالص آن بدون بند 18 گرم است که نشان دهنده ی سبکی و راحتی آن است و جنس بدنه آن از مواد پلیمری و با دوام بالا میباشد. این محصول دارای حسگر های شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و ضربان قلب نوری است که از قابلیت های فوق العاده ی آن میباشند.
باطری و سایر مشخصات:
مدل باطری دستبند هواوی 6 از نوع داخلی است و با شارژ کردن تا 14 روز را تامین میکند.
به علاوه این محصول شگفت انگیز دارای دکمه پاور و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری با استاندارد 5میباشد5atm
پایش 24 ساعته ضربان قلب:
بررسی همیشگی ضربان قلب یکی از بهترین اقدامات در جهت حفظ سلامت و تناسب اندام است. فناوری پایش ضربان قلب از یک لنز اپتیکال در کنار اطلاعاتی که توسط هوش مصنوعی پردازش‌شده، استفاده می‌کند تا با دقت زیاد و به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را بررسی کند. این سیستم در صورت بالاتر یا پائین‌تر رفتن ضربان قلب از حد مجاز به شما اخطار خواهد داد. سلامتی یکی از مهمترین اعضای بدن یعنی قلب را در مرکز توجه قرار دهد.
فناوری true relax
به کمک این فناوری میزان استرس خود در طول روز را بررسی کنید. اگر میزان استرس شما بالا برود نیز می‌توانید به کمک روش‌های تنفسی پیشنهادی ساعت، میزان استرس خود را کاهش داده و به راحتی و تمرکز برسید. یک زندگی کم استرس را شروع کنید.
پس با توجه به فناوری ها و قابلیت های یاد شده در دستبند هواوی بند 6 این محصول گزینه ای بسیار مناسب برای کاربران با سلایق متفاوت در بازار میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *