News

قاب مجیک شیلد برای گوشی S23 اولترا

قاب

آیا از قاب مجیک شیلد اطلاعاتی دارید؟ حدود یک سال است که از معرفی S23 اولترا گذشته است اما همچنان با وجود آمدن نسل بعدی یعنی S24 و  یکی از قدرتمندان بلامنازع بازار تلفن هوشمند جهان محسوب می‌شود پرچمداران میتوانند تا 4 یا 5 سال بدون هیچ کیفیتی از قدرتمندان بازار باشد. مطمئناً در میان شما هم افرادی هستند که همچنان از S23 اولترا استفاده می‌کنند پس مطمئناً باید هر از چند گاهی قاب گوشی خود را تعویض کنند هم به دلیل از بین رفتن آن و از دست دادن خاصیتش و هم به خاطر ایجاد تنوع کاربران این کار را انجام میدهند. اگر به دنبال لوازم جانبی S23 اولترا هستید همراه ما باشید.

سامسونگ همیشه سعی کرده در پرچمداران خود صفحه نمایش‌هایی را به منحصه ظهور برساند که تحسین تمام مخاطبین خود را به همراه داشته باشد حتی اگر طرفدارش نباشید نمی‌توانید نمایشگرهای سامسونگ را ستایش نکنید. بیشتر کاربران تلفن همراه تمرکزشان بر روی محافظت از نمایشگر موبایل است و بر این باورند که صفحه نمایش حساسیت بیشتری دارد. این تصور غلط نیست حساسیت نمایشگر به مراتاز بخش‌های دیگر گوشی بیشتر است اما با این طرز فکر نباید از دیگر بخش های موبایل غافل شد. صفحه نمایش گوشی با تمام حساسیتش بر روی برد دستگاه سوار است و اگر برد دچار آسیب شود هزینه‌اش کمتر از نمایشگر نیست.

قاب

کیفیت ساخت بالای قاب مجیک شیلد گوشی S23 اولترا

 

یک قاب با کیفیت می‌تواند این وظیفه را به عهده بگیرد وقتی گوشی دچار آسیب دیدگی می‌شود اولین چالشی که با آن روبرو می‌شوند هزینه بالای تعمیر آن به خصوص اگر مانند S23 اولترا یک پرچمدار باشد این موضوع اهمیت مراقبت بیشتر را به ما گوشزد می‌کند. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم امروز می‌خواهیم قاب مجیک شیلد S23 اولترا را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید تا با قابلیت‌های این محصول آشنا شوید. به شما توصیه می‌کنم اگر به دنبال یک قاب با کیفیت هستید مطمئناً این محصول می‌تواند به گزینه‌های جدی خرید محسوب شود و تمام نیاز شما را از یک محافظ مطمئن برآورده سازد.

چرا باید قاب مجیک شیلد را انتخاب کنیم؟

وظیفه اینگونه محصولات کاملاً روشن است محافظت از گوشی در برابر حوادثی که هر لحظه ممکن است به گوشی آسیب برساند اما داشتن چند ویژگی برای آنها موجب افزایش مقاومت گوشی در برابر ضربه و در نتیجه افزایش سلامت فیزیکی گوشی هوشمند می‌شود. لازم به ذکر است که برخی از ویژگی‌ها وجودشان ضروری و حیاتی است و اگر محافظی دارای این ویژگی‌ها نباشد مطمئناً از خریدش پشیمان خواهید شد در آن صورت نه تنها مقاومت گوشی افزایش پیدا نمی‌کند بلکه خود موجب آسیب دیدن دستگاه گران قیمت شما می‌شود پس به این نکته توجه کنید که همیشه کیفیت باید جزو اولویت‌هایتان قرار بگیرد.

محافظ مجیک شیلد تمام قابلیت‌هایی که برای افزایش امنیت گوشی لازم است را در خود جای داده و علاوه بر آن ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که باعث افزایش ارزش خرید محصول نیز می‌شود. کیفیت ساخت بالا طراحی زیبا انعطاف پذیری مناسب و طول عمر مفید بالا از قابلیت‌های اصلی قابیست که به شما معرفی می‌کنیم. به دلیل جنس سیلیکونی که در ساخت آن استفاده شده انعطاف پذیری و نرم بودن خاصی به محافظ بخشیده است البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان انعطاف پذیری نباید آنقدر زیاد باشد که خاصیت محافظتی را از دست دهد و یا آنقدر خشک و مقاوم باشد که کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار شکستگی شود.

قاب

ویژگی های کلیدی قاب مجیک شیلد گوشی S23 اولترا

 

از ویژگی‌های جذابی که در محصولات مشابه و رقیبان قاب مجیک شیلد معمولاً دیده نمی‌شود محافظت از نمایشگر و دوربین به دلیل وجود ارتفاع در بخش لبه‌های نمایشگر و پنل دوربین اصلی است که موجب می‌شود تا در صورت سقوط گوشی این دو بخش به خوبی از آسیب در امان بمانند. از طرفی دیگر چون محافظ به صورت دائم روی گوشی باقی می‌ماند پس باید از جنس داخل قاب غافل نباشیم چرا که در ارتباط مستقیم با درب پشتی گوشی است. برای این کار از پارچه مایکرو فایبر در بخش داخلی محصول استفاده شده تا کوچک‌ترین آسیب و یا خراشی به پنل پشتی وارد نکند این موضوع خیال شما را راحت می‌کند.

ویژگی های کلیدی قاب مجیک شیلد سامسونگ S23 اولترا

  • محافظت کامل از لنز های دوربین
  • تعبیه شدن جای دست گرفتن گوشی در لبه های قاب
  • دارای لایه ی میکروفایبر در درون قاب
  • منعطف
  • ضد خط و خش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *