News

انواع لوازم جانبی گوشی موتورولا Moto G72

گوشی موتورولا G72 یک میان رده با کیفیت با امکانات جذاب که با قیمت جذابی هم به بازار عرضه شده ی‌های میان رده همیشه بیشتر مورد استقبال قرار می‌گرفتند چرا که علاوه بر قیمت امکانات قابل قبولی هم ارائه می‌دهند و نه مثل پرچمداران گرانند و نه همانند اقتصادی‌ها کند و اذیت کننده در ادامه این مقاله می‌خواهیم لوازم جانبی موتورولا Moto G72 را به شما معرفی کنیم اما قبل از این مشخصات کلی این محصول نگاهی کوتاه داشته باشیم. اگر هم اکنون دارید از این محصول استفاده می‌کنید و با مشکل لوازم جانبی روبرو هستید نظر خود را درباره این موضوع بیان کنید.

مشخصات کلی موتورولا G72

صفحه نمایش: 6.6 اینچ P-OLED، وضوح 1080×2400 پیکسل، نرخ به روز رسانی 120 هرتز
پردازنده: Mediatek Helio G991.
رم: 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی:  128 گیگابایت یا 256 گیگابایت، قابل ارتقا از طریق microSDXC1.
دوربین: راه اندازی دوربین پشت سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی. دوربین جلو 16 MP است.
باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، با شارژ سیمی 33 وات
سیستم عامل: اندروید 12، با ارتقای برنامه ریزی شده به اندروید 13
سایر ویژگی ها: حسگر اثر انگشت (زیر نمایشگر)، NFC، رادیو FM، جک 3.5 میلی متری، بلندگوهای استریو

گوشی

ویژگی های قاب و گلس گوشی موتورولا G72

 

مشخصات فنی محصول ما را دقیقاً با یک میان رده متوسط روبرو می‌کند اما در خرید لوازم جانبی فرقی نمی‌کند گوشی شما میان رده است یا پرچمدار محافظت از آن در هر بازه قیمتی یک امر ضروری است. موتورولا سعی کرده در این گوشی قوانین یک میان رده را به هم مثل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتزی بلندگوهای استریو و شارژر قدرتمند 33 واتی این ویژگی‌ها هست لازم به ذکر است که پرچمداران سامسونگ تنها از 25 وات توان شارژ بهره می‌برند و این در حالی است که شارژر هم درون جعبه موجود نیست. ایران دیجی مال با تمرکز و برندهای خاص تهیه کرده لوازم این گوشی ها را در دسترس کاربرانش قرار دارد.

لوازم جانبی گوشی موتورولا Moto G72

لوازم جانبی موبایل شامل محصولات بسیار زیادی می‌شود تنوع در این بازار آنقدر بالاست که عملاً گردش مالی این بازار دست کمی از خود گوشی‌ها ندارد. قاب و گلس شارژر و هندزفری کابل شارژ و بسیاری از محصولات دیگر از دسته لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شوند. اما از بین تمام این گزینه‌ها چند مورد هستند که از سایرین هم فروش بیشتری دارند و هم از اهمیت بالاتری برخورد دارند. لوازمی که وظیفه محافظت از گوشی‌ها را به عهده دارند ارزش بالاتر و بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت حتماً برای شما هم پیش آمده که وقتی گوشی جدید می‌خرید در اولین فرصت قاب و گلس برای آن تهیه می‌کنید.

قاب: در مدت زمانی که ما از گوشی استفاده می‌کنیم ممکن است هر نوع حادثه‌ای موجب آسیب دیدگی آن شود و از آنجایی که تعمیر و جایگزین آنها بسیار سخت و هزینه‌ زا است بهترین راه افزایش ایمنی گوشی و محافظت بیشتر از آن است که می‌تواند ریسک آسیب پذیری را کاهش دهد قاب‌ها این کار را به خوبی انجام می‌دهند. همانطور که گفتیم تنوع لوازم جانبی در بازار بسیار بالاست و یکی از بالاترین تنوع‌ها را قاب‌ها با خود یدک می‌کشند. کیفیت ساخت طراحی ارگونومیک پوشش کامل مقامت مناسب از فاکتورهایی است که در قاب‌ها می‌تواند به انتخاب کمک کند. پس در خرید به این نکات توجه داشته باشید.

گوشی

ویژگی های کلیدی گلس گوشی موتورولا G72

 

گلس: یکی از آزار دهنده‌ترین آسیب‌هایی که در گوشی‌های هوشمند رواج دارد شکستگی نمایشگر است که از گران قیمت‌ترین قطعات موبایل محسوب می‌شود حتی اگر گوشی یک میان رده با قیمتی متوسط باشد هزینه تعویض نمایشگر بسیار بالا خواهد بود به همین دلیل است که در برخی از مدل‌ها تعویض نمایشگر صرفه اقتصادی ندارد و عملاً دستگاه بلا استفاده خواهد ماند. گلس‌ها با ایجاد یک پوشش کامل روی نمایشگر میتوانند احتمال آسیب‌پذیری را هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع کاهش دهند. کیفیت ساخت میزان مقاومت چسب به کار رفته در محصول و اندازه دقیق از فاکتورهای اصلی انتخاب گلس به شمار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *