News

آیا قاب ژله‌ای گوگل PIXEL 6 ارزش خرید دارد؟

قاب ژله‌ای

قاب ژله‌ای محصولی که امکان ندارد حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشید ولاً در برخی از مدل‌های گوشی‌ها داخل جعبه از این قاب‌ها به صورت هدیه از جانب کمپانی قرار می‌گیرد. بسیاری از کاربران بر این باورند که قاب های ژله ای نمی‌توانند مقاومت خوبی در برابر ضربه ندارند و نمی‌توانم به خوبی از گوشی محافظت کنند در ادامه این مقاله می‌خواهیم پیرامون این موضوع صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا در وبلاگ ایران دیجی مال درباره میزان مقاومت این قاب ها صحبت کنیم و ببینیم آیا ارزش خرید دارد یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید به بررسی ویژگی‌های این محصول بپردازیم.

ارزان‌ترین و ارزنده‌ترین محصولاتی هستند که می‌توانید برای محافظت از گوشی از آنها استفاده کنید ا این محصولات دارای تنوع بالایی هستند و همین موضوع موجب اشتباه‌های کاربران در انتخابشان می‌شود. قاب ژله‌ای هم نمونه‌ای از این محصولات است که در ارزان‌ترین حالت ممکن در دسترس مردم قرار گرفته اما تصور همه از قاب ژله‌ای همیشه یک جنس بی‌کیفیت است که قادر نیست از گوشی محافظت کند. تا حدودی این طرز فکر ست است چرا که قاب‌هایی که معمولاً در جعبه گوشی قرار می‌گیرند از نوع نرم و با متریالی ضعیف آن هم با ضخامتی بسیار کم هستند. اما همیشه اینطور نیست پس با ما همراه باشید تا بیشتر توضیح دهیم.

امروزه قاب‌های موبایل نقش بسیار زیادی در حفظ سرمایه ما به عهده دارند قیمت گوشی‌ها روز به روز در حال افزایش است و این موضوع اهمیت مراقبت بیشتر از آنها را به ما گوشزد می‌کند. وقتی گوشی شما از نظر فیزیکی آسیب می‌بیند تنها هزینه مالی نیست که روی دوش شما هست موارد متعدد دیگری میتواند در راستای این مشکل ایجاد شود. از آنجایی که ما امروزه کارهای روزمره زیادی را به وسیله تلفن همراه انجام میدهیم حتی یک پرداخت قبض یا خرید بسته‌های اینترنتی و یا انجام امور دولتی و غیر دولتی که سیستم وجود ندارد به وسیله همین دستگاه‌ها انجام می‌شود پس آسیب دیدگی آنها می‌تواند زندگی روزمره را دچار مشکل کند.

وقتی حرف از قاب گوگل PIXEL 6 می‌زنیم مهم‌ترین مسئله‌ای که مد نظر ما قرار می‌گیرد محافظت از گوشی به عبارت دیگر مهم‌ترین وظیفه قاب ها حفاظت گوشی در برابر ضربه و خط و خشن که کاربران هم از این رو از آنها استفاده می‌کنند. قاب ژله‌ای هم یکی از اعضای این خانواده بزرگ است که ممکن است حتی یکی از آنها روی گوشی شما قرار گرفته باشد. همه لازم به ذکر است که این قاب هم شامل دو دسته اصلی سخت و نرم می‌شود آیا تا به حال از نوع سخت آن استفاده کرده‌اید مطمئنم اکثریت شما کاربران تنها با نوع نرم آن آشنایی دارید. چرا که معمولاً ژله سخت خیلی میان عموم مردم شناخته شده نیست.

قاب ژله‌ای

شفافیت بالای قاب ژله‌ای گوگل PIXEL 6

لوازم جانبی گوگل PIXEL 6 در میان کاربران بسیار حائز اهمیت و مهم است به خصوص محصولاتی که وظیفه محافظت از گوشی را بر عهده دارند مثل قاب و گلس. اغلب کاربران وقتی گوشی جدید تهیه می‌کنند اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد تهیه قاب و گلس برای محافظت از گوشی است. امروز می‌خواهیم درباره نوع سخته قاب ژله‌ای صحبت کنیم. محصولی که شاید خیلی کمتر نامشروع شنیده باشید فظی که مقاومت بیشتری نسبت به نوع نرم‌‌تر خود دارد و هم به همین سبب طول عمر بیشتری هم خواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل شفافیت بالا میتواند ظاهر طراحی و رنگ گوشی شما را حفظ کند برخلاف سایر قاب‌ها آن را نپوشاند.

قاب ها با توجه به متریال و نوع ساختاری که دارند از مقاومت , طراحی , شکل ظاهری و متعاقباً قیمت متفاوتی نیز برخوردار است در این میان سلیقه میزان مقاومت کیفیت ساخت اعتبار برند می‌تواند تعیین کننده میزان فروش , استقبال و یا عدم استقبال کاربران باشد. اما جدا از ویژگی‌های هر محصول فاکتورهایی که شما جهت خرید این دسته از محصولات مد نظر می‌گیرید بیشترین تاثیر را در انتخاب شما خواهد داشت. شما در انتخاب قاب گوشی به چه نکاتی توجه میکنید؟ زیبایی ظاهری محصول اهمیت دارد و یا میزان مقاومت آن اما بهترین نوع انتخاب این است که هر دوی این موارد را با هم در نظر بگیرید.

قاب ژله‌ای گوگل PIXEL 6

گوشی‌های برند گوگل طرفداران زیادی در بازار ایران دارد اما به دلیل محدودیت‌هایی که اقتصاد ما با آنها روبروست واردات آنها به صورت بسیار محدود انجام می‌شود. همین محدودیت در واردات گوشی‌های گوگل باعث شده تا لوازم جانبی آنها نیز به موجب آن کمیاب باشد. اما ما در اینجا یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم قاب ژله‌ای سخت گوشی پیکسل ۶ گوگل می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت گوشی حفظ کند ضمن اینکه زیبایی ظاهر گوشی را نیز به همراه خواهد داشت. همانطور که گفتیم قاب ژله‌ای از نوع سخت است و مقاومت بالاتری نسبت به نوع نرم خود دارد. ضخامت و مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر از ویژگی‌های اصلی این محصول است.

شفافیت بالای این محصول باعث می‌شود تا رنگ و شکل ظاهری گوشی شما حفظ شود پس اگر به دنبال آن هستید که رنگ گوشی خود را زیر قاب نپوشانید بهترین انتخاب برای شما همین گزینه است. این محصول از دو بخش تشکیل شده یک بخش از جنس ستیک نسبتا نرم که لبه‌های گوشی را پوشش می‌دهد و بخش دیگر یک طلق محکم شیشه‌ای که در میان آنها قرار می‌گیرد که ظاهر پنل پشتی گوشی از آن نمایان است. یکی از ویژگی‌های دیگر قاب ژله‌ای سخت پوشش کامل حتی کلیدهای گوشی است که می‌تواند عمر و سلامت گوشی را افزایش دهد. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قاب ژله‌ای

ساختار دو لایه قاب ژله‌ای گوگل PIXEL 6

بدیهی است که محافظت از گوشی اصلی‌ترین وظیفه این محصولات است اما نمی‌توان از شکل ظاهری و طراحی آنها نیز چشم پوشی کرد چرا که این موضوع اهمیتش کمتر از میزان مقاومت قاب نیست قاب ژله‌ای بر خلاف تصور بسیاری از کاربران که مقاومت کمی دارند اگر از نوع با کیفیت و مرغوبش استفاده شود میتواند محافظ خوبی برای گوشی باشد. برای تهیه انواع لوازم جانبی برندهای خاص مثل گوگل می‌توانید از فروشگاه ایران دریجی مال اقدام کنید. به دلیل حذف واسطه‌ها و واردات به صورت مستقیم قیمت تمام شده به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده تا به مناسب‌ترین قیمت در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد.

بعد از اینکه با توجه به معیارها و نیاز خود به یک قاب مناسب رسیدیم حال باید به فروشنده و یا فروشگاه مورد نظر که قصد خرید از آنجا را داریم دقت داشته باشیم تا بتوانیم حداکثر رضایتمندی را برای خود به ارمغان بیاوریم. اعتبار فروشنده تنها به داشتن درگاه اصلی بانکی برای پرداخت و یا کلاهبرداری از طریق کادرهای بانکی نیست بلکه کیفیت و اصالت کالایی که در آن فروشگاه به فروش می‌رسد بسیار مهم خواهد بود. در خرید قاب ژله‌ای نیز باید توجه داشته باشید که فروشگاهی که قصد خرید از آنجا را دارید باید تمام الزامات یک فروشنده معتبر را حال چه در بستر اینترنت چه در سطح شهر و به صورت حضوری داشته باشد.

مزایای قاب‌های ژله‌ای سخت دو لایه با محصولات

متریال با کیفیت: مهمترین چیزی که در قاب ژله دو لایه وجود دارد متریال بسیار با کیفیت است که با سایر محصولات مشابه متمایز خواهد بود این کیفیت ساخت بالا عث می‌شود تا شما با اطمینان بیشتری از این محافظ‌ها استفاده کنید. معمولا ما محصولات مشابه بسیاری را در بازار می‌بینیم که با ام قاب با کیفیت به فروش می‌رساند و در ظاهر نیز همین گونه هم هست. این موضوع باعث می‌شود تا طول عمر محصول نیز افزایش پیدا کند و شما نیاز نباشد تا در مدت زمان کوتاهی اقدام به تعویض قاب گوشی خود کنید و این یک نوع صرفه‌جویی در هزینه نیز خواهد بود البته این مورد خود را در بلند مدت نشان خواهد داد.

طول عمر بالا: به لطف کیفیت و متریال مرغوبی که در قاب ژله‌ای سخت استفاده شده باعث شده تا طول عمر آن به نسبت سایر محصولات مشابه بیشتر باشد. حتماً با این موضوع مواجه شده‌اید که پس از ت کوتاهی استفاده از قاب‌های ژله‌ای معمولی شما ا زرد شدن آن مواجه می‌شوید چیزی که هم از زیبایی قاب می‌کاهد و هم وشی را زشت می‌کند به همین دلیل فقط مدت کوتاهی می‌تواند به همان کیفیت روزهای نخست باقی بماند. بنابراین شما پس از مدت کوتاهی مجبورید آن را یک محصول جدید جایگزین کنید این موضوع هم هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد و هم اینکه پس از گذشت مدتی دوباره ین مشکل به وجود می‌آید.

طراحی دقیق: به لطف طراحی مهندسی و بسیار دقیق قاب ژله‌ای سخت سازگاری کاملی با تمام بخش‌های گوشی خواهد داشت تمامی قسمت‌ها به صورت کامل پوشش داده می‌شوند تا جایی برای آسیب دیدن وجود نداشته باشد حتی کلیدهای گوشی نیز به صورت کامل پوشیده می‌شوند تا آسیبی نبینند لایه سیلیکونی دور قاب در برابر ضربه از گوشی محافظت می‌کند که معمولاً در محصولات فیک و یا تقلبی این نوع از قاب‌ها وجود ندارد. این لبه سیلیکونی علاوه بر خاصیت محافظتی یبایی خاصی نیز به آن می‌بخشد. شما در خرید قاب به کدام یک از این نکات توجه می‌کنید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *