Nokia

چرا باید از برچسب محافظ پشت گوشی استفاده کنیم؟

برچسب محافظ

برچسب محافظ چیست؟ و چرا ما باید از آن استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این دو سوال مهم پاسخ دهیم و بیشتر با این برچسب ها آشنا شویم. معمولا ما برای محافظت از صفحه نمایش گوشی از گلس های شفاف استفاده میکنیم و برای حفاظت از قاب پشتی گوشی به سراغ قاب های محافظی میرویم که در انواع مختلف در بازار موجود است. اما در استفاده از این قاب ها چند مشکل وجود دارد مشکل اول این است که با استفاده از قاب طراحی ارگونومیک گوشی بهم میریزد مورد دوم زیبایی ساختار قاب پشتی توسط قاب محافظ پوشیده میشود و مشکل مهم تر اینکه قاب ها خودشان باعث ایجاد خط و خش های ریز میشوند.

صفحه رسمی ایران دیجی مال در اینستاگرام را دنبال کنید تا در کمترین زمان از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات و به طور ویژه خبرهای مهم موبایل های هوشمند مطلع شوید. فروشگاه ایران دیجی مال هر روز اخبار مهم فناوری را در قالب استوری در کوتاه ترین زمان ممکن به سمع و نظر شما مخاطبان و دنبال کنندگان عزیز میرساند پس آن را از دست ندهید و استوری ها را دنبال کنید.

برچسب محافظ

نمای پشتی S22 سامسونگ

 

برچسب محافظ پشت گوشی چیست؟

مورد آخر در گوشی هایی که قاب پشتی آنها از نوع پلاستیک و به خصوص پلاستیک براق باشد تاثیر بیشتری دارد. حال راه حل مشکل کجاست؟ با استفاده برچسب های محافظ مشکل کاملا برطرف خواهد شد. این برچسب ها با پوشش کامل پنل پشتی گوشی شما دقیقا مشابه گلس های صفحه نمایش از بروز خط و خش هایی که ناخواسته پشت گوشی میفتد جلوگیری میکنند. همانطور که گفته شد این برچسب ها مطابق با گلس های صفحه نمایش هستند و به سادگی به پشت گوشی شما میچسبند همچنین نصب بسیار ساده ای دارند و انجام این کار توسط خود کاربر نیز به راحتی قابل انجام است.

مدل های برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S22

گوشی گلکسی S22 سامسونگ کوچکترین عضو خانواده پرچمداران سال گذشته سامسونگ است که پنل پشتی آن از شیشه ساخته شده است. درست است که شیشه نسبت به پلاستیک استعداد کمتری برای دریافت خط و خش دارد ولی به طور 100 درصد هم مقاوم نخواهد بود. برچسب محافظ پشت گوشی S22 سامسونگ به طور کاملا دقیق و منطبق با طرح اصلی خود گوشی طراحی و ساخته شده است و به طور کامل تمام پنل پشتی این گوشی را پوشش خواهد داد. بزرگ ترین نکته مثبت این برچسب ها ضخامت بسیار کم و قیمت ارزان آنهاست.

نازک بودن برچسب محافظ این امکان را به شما میدهد که بتوانید به طور همزمان از برچسب و قاب محافظ استفاده کنید و این موضوع برگ برنده بزرگی برای برچسب های محافظ محسوب میشود. این برچسب ها برخلاف ساختار نازکی که دارند میتوانند به خوبی در برابر خط و خش از گوشی شما محافظت کنند. علاوه بر آن به علت قیمت بسیار ناچیزی که دارند ارزش خریدشان نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. این برچسب ها کاملا شفاف تولید شده اند تا از زیبایی پنل پشتی گوشی کاسته نشود.

برچسب محافظ

پوشش کامل پنل پشتی S22 سامسونگ

 

ویژگی های کلیدی برچسب محافظ پشت گوشی S22 سامسونگ

  • ظرافت و دقت در طراحی و  کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مقاوم در برابر خط و خش و دارای سختی بالا
  • کیفیت چسبندگی عالی و  نصب آسان
  • ضخامت بسیار کم
  • عدم کاهش زیبایی درب پشت
  • دارای وضوح و شفافیت بالا
  • پوشش کامل سطح پشت
  • بسیار ارزان

قیمت انواع برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S22

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد این برچسب ها از قیمت های بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردارند و فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال که یکی از پیشتازان در این زمینه است برچسب محافظ S22 سامسونگ را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کرده است. شما میتوانید با قیمتی نا چیز به طور کامل از پنل پشتی خود در برابر ایجاد خط و خش جلوگیری کنید بدون اینکه از زیبایی پنل پشنی گوشی شما کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *