News

معرفی انواع کاورهای گوشی های هوشمند

انواع کاورهای گوشی

گوشی های هوشمند امروزی در زندگی ما جایگاه مهمی پیدا کرده اند و بدون اغراق باید گفت بدون آنها زندگی دچار اختلال خواهد شد. با علم به این موضوع حفاظت از این وسیله کاربردی کاملا ضروری به نظر میرسد پس با من در ادامه این مقاله همراه باشید با معرفی انواع کاورهای گوشی های هوشمند.

انواع کاور

کیف یا فلیپ کاور

 

کیف یا فلیپ کاور

این نوع از محافظ های تلفن هوشمند دارای طراحی شکیلی هستند و فرم به روزی دارند ظاهر رسمی به گوشی شما خواهند بخشید و تلفن همراه شما شبیه یک کیف پول خواهد بود که میتوانید آن را در جیب کت و یا پالتوتان بگذارید این نوع از محافظ ها قیمت نسبتا بالایی دارند اما نکات مثبت آنها قیمت آن را پوشش خواهد داد.

کیف یا فلیپ کاور معمولا از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته میشود و از عمر نسبتا خوبی برخوردار است این مدل از قاب ها تمام گوشی شما حتی صفحه نمایش آن را پوشش میدهد و این ویژگی بزرگترین مزیت این دسته به شمار میرود و به خوبی میتواند حافظ گوشی گران قیمت شما باشد. دانستن این نکته ضروری است که اکثر این قاب ها ویژگی های منحصر به فردی مانند جواب دادن به تماس ها بدون نیاز به باز کردن کیف به شما میدهند.

ویژگی ها 📌

طراحی شکیل و رسمی✔

محافظه کامل گوشی هوشمند (حتی صفحه نمایش)✔

ساخته شده از چرم طبیعی یا مصنوعی✔

اضافه کردن ویژگی های خاص و منحصر به فرد به گوشی✔

کاور فیبر کربن

 

کاور فیبر کربن

به جرأت میتوان گفت نوع فیبر کربن مقاوم ترین کاور موجود در بازار است.همان طور که از نامش پیداست از فیبر کربن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد و میتواند در سخت ترین شرایط ممکن نیز به خوبی از گوشی شما محافظت نماید. این قاب انعطاف پذیر وزن بسیار کمی دارد. از نکات مثبت دیگر کاور فیبر کربن قیمت به صرفه آن است.

ویژگی ها 📌

مقاومت بسیار بالا✔

محافظت کامل از گوشی هوشمند✔

کیفیت ساخت عالی✔

انعطاف پذیزی✔

وزن کم✔

قیمت مناسب✔

کاور سیلیکونی

 

کاورهای سیلیکونی

محافظ های سیلیکونی هم به مانند فیبر کربن انعطاف پذیر بوده و به صورت کامل میتواند از گوشی هوشمند شما محافظت کند. وزن کم و قیمت مناسب کاورهای سیلیکونی از ویژگی های بارز این دسته به شمار میرود. این نوع از کاور ها ضخامت بیشتری نسبت به فیبر کربن دارند پس بنابراین گوشی شما کمی ضخیم تر خواهد شد اما به راحتی میتوانند از ضربات وارده بر گوشی شما محافظت کنند.

ویژگی ها 📌

مقاومت بسیار بالا✔

حافظت کامل از گوشی هوشمند✔

کیفیت ساخت خوب✔

وزن کم✔

قیمت مناسب✔

انعطاف پذیری✔

کاور طرح چرم

کاور طرح چرم

کاورهای طرح چرم یکی از پر مخاطب ترین قاب های عرضه شده به بازار به شمار میرورد این قاب ها به خاطر طرح های با تنوع بالا طرفداران بسیاری دارند. از ویژگی های این دسته از محافظ ها نیز میتوان به وزن پایین قیمت مناسب تنوع طرح و رنگ بالا و همچنین دسترسی بسیار ساده به دکمه ها اشاره کرد. گارد های طرح چرم از پلاستیک انعطاف پذیر با کیفیت عالی ساخته شده اند.

ویژگی ها 📌

مقاومت بالا✔

کیفیت ساخت خوب✔

حفاظت کامل از گوشی هوشمند✔

انعطاف پذیری✔

قیمت به صرفه✔

وزن کم✔

کاور شفاف یا (ژله ای)

کاورهای شفاف سخت و نرم

این دسته که دسته آخر مقاله ما نیز محسوب میشود پرفروش ترین و ارزان ترین محافظ موجود در بازاز است که همه ما با آنها آشنایی داریم و برخی از شرکت های سازنده گوشی هوشمند نیز آنرا به عنوان هدیه داخل جعبه گوشی قرار میدهند. اگر از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید ظاهر , طرح و رنگ گوشی شما نمایان باشد و زیر کاور محافظ گوشی مخفی نشود قاب شفاف بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کاور ها در دو دسته سخت و نرم موجود هستند و از ویژگی های آنها میتوان به شفافیت , سبک بودن و ارزان قیمت بودن این کاورها اشاره کرد.

ویژگی ها 📌

شفافیت✔

ارزان قیمت✔

وزن کم✔

ضخامت مناسب✔

کلام پایانی

با افزایش گاه و بی گاه قیمت ارز و فراز و فرود بازار تلفن همراه محافظت از آن امری واجب تلقی میشود که شما میتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود قاب های محافظ گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید. شما میتواند برای خرید انواع کاور محافظ به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *