News

4 ویژگی قاب سیلیکونی اوپو مدل A58

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی از آن دسته از قاب‌های ست که می‌توانید با کمترین قیمت بیشترین محافظت را از گوشی به ارمغان بیاورید. محافظت از گوشی‌های هوشمند امروزی کاری بسیار ضروریست چرا که در صورت آسیب دیدن آن هم به صورت فیزیکی هزینه بسیار سنگینی را برای جایگزینی قطعه آسیب دیده و نصب مجدد آن روی گوشی پرداخت این در حالی است که با چالش پیدا کردن قطعه آن هم در بازار امروز لوازم جانبی روبرو نباشید. از طرفی دیگر اگر گوشی شما از برند خاص بازار جهانی باشد افتن لوازم جانبی تا چند برابر سخت‌تر هم خواهد شد امروز می‌خواهیم قاب سیلیکونی برای گوشی اوپو A58 را به شما معرفی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

برندهای کمتر شناخته شده در بازار ایران طرفدارانی هم دارند اما بزرگترین چالش این افراد یافتن لوازم جانبی و حتی لوازم اصلی دستگاه مثل شارژر هندزفری باتری و بسیاری از قطعات دیگر است. ایران دیجی مال با در نظر گرفتن این مشکل سعی در رفع آن دارد تمام تلاش ما بر این است که وشی‌های برندهای خاص را تحت پوشش قرار دهیم تا اگر صاحب یکی از آنها هستید با مشکل روبرو نشوید. اوپو A58 یک محصول میان رده از این کمپانی است و مین موضوع باعث می‌شود تا میزان فروش آن افزایش پیدا کند به هر حال تمامی افراد جامعه توانایی خرید پرچمداران را ندارند. اینجاست که حضور میان رده‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

قاب سیلیکونی

پوشش کامل قاب سیلیکونی اوپو مدل A58

 

قاب سیلیکونی جز ارزان‌ترین قاب‌های محافظ گوشی به حساب می‌آید که همین موضوع باعث افزایش طرفداران خود در بازار لوازم جانبی شده است اما این ارزان قیمت بودن دلیل بر ارزنده نبودن آن نیست این محصول به نسبت قیمتی که دارد نتظارات بیشتری را از شما برآورده می‌کند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آنها روبرو هستند سقوط گوشی از ارتفاع یا ضربه خوردن آنهاست که موجب سیب دیدن گوشی می‌شود. این موضوع در میان تعمیرکاران موبایل هم شایع است اگر از آنها نیز سوال کنید بیشترین درصد آسیب دیدگی مربوط به ضربه و یا سقوط از ارتفاع است. اینجاست که میزان مقاومت قابی که خریداری می‌کنید مهم خواهد بود.

معرفی قاب سیلیکونی گوشی اوپو A58

سیلیکونی گوشی اوپو A58 به خوبی می‌تواند امنیت گوشی را تضمین کند چرا که هم از مواد اولیه با کیفیتی برخوردار است و هم ضخامت مناسبی نسبت به رقبای مشابه خود دارد. این محافظ به دلیل ضخامت بالا و انعطاف پذیری مناسبی که دارد می‌تواند محافظ خوبی در برابر ضربه باشد و اجازه عبور ربه از قاب به گوشی را نمی‌دهد. جنس این قاب از سیلیکون و پلاستیک فشرده شده است که مقاومت بسیار بالایی را به وجود آورده است پوشش کامل بدنه و لبه‌های گوشی همچنین محافظت از صفحه نمایش دوربین‌های اصلی از ویژگی‌های بارز این محصول است. اگر به دنبال یک محصول مطمئن هستید گزینه جذابی خواهد بود.

قاب سیلیکونی

زوایای کامل قاب سیلیکونی اوپو مدل A58

 

وقتی تصمیم می‌گیرید قابی را روی گوشی قرار دهید وضوع وزن نیز اهمیت پیدا می‌کند. معمولا ما قاب‌ها را به صورت دائمی روی گوشی نگه می‌داریم پس اینجاست که موضوع وزن ائز اهمیت می‌شود اگر قاب از وزن بالایی برخوردار باشد در استفاده‌های طولانی باعث خستگی مچ دست می‌شود و به مرور زمان آزاردهنده خواهد بود کی از ویژگی‌های جذاب قاب سیلیکونی وزن بسیار پایین آن است و این یعنی تی در استفاده‌های طولانی دچار مشکل نمی‌شوید. این قاب از طراحی کلاسیک و ظاهری ساده برخورد دارد و طرفداران این سبک را راضی می‌کند اما از طرفی دیگر تنوع رنگی در آن بسیار بالاست.

شما می‌توانید انواع قاب سیلیکونی از جمله برای گوشی اپو A58 و سایر دل‌های دیگر را از طریق فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال خریداری کنید. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم تمرکز ایران دیجی مال بر این است که کاربر هر نوع قاب از هر برند و مدلی که مد نظر داشت بتواند تهیه کند و مشکلی از بابت تامین لوازم جانبی نداشته باشد. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه در بالاترین حد خود می‌باشد و دارای ضمانت اصالت خواهند بود تا خیال خریدار از این بابت آسوده باشد. می‌توانید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت و درب منزل و یا محل کار آن را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *