News

3 ویژگی گلس گوشی هواوی NOVA Y70

گلس گوشی هواوی NOVA Y70

اگر شما دارنده گوشی نوا Y70 هستید حتما به فکر تهیه یک گلس برای گوشی خود افتادید، ولی اینکه چه گلس و با چه ویژگی هایی تهیه کنید چالشی است که باید به آن بپردازید. ایران دجی مال که وارد کننده انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند است، با تأمین انواع لوازم جانبی گوشی هوآوی نوا Y70 و با تضمین قیمت و اصالت کالا، خیال کاربرانی که از این گوشی استفاده می‌کنند را از باببت خریدی مطمئن و آسان، راحت کرده است.

آگاهی از ویژگی‌های گلس محافظ برای گوشی هوشمند هواوی NOVA Y70 بسیار اهمیت دارد و می‌تواند به طور قابل توجهی در طول عمر صفحه نمایش گوشی تأثیر داشته باشند و از آن محافظت کنند. از جمله ویژگی‌هایی که ممکن است برای کاربران این گوشی حیاتی باشد، مواد سازنده، مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، بهبود کیفیت تصاویر، انعطاف‌پذیری بالا و قیمت است. این مقاله به بررسی و توضیح این ویژگی‌ها برای گلس محافظ هواوی NOVA Y70 می‌پرازد.

 

3 ویژگی گلس گوشی هواوی NOVA Y70

گلس شیشه ای که ساختار منحصر به فردی دارد، مکانیزم دفاعی جالبی برای محافظت از گوشی نوا Y70 دارد. محافظ صفحه نمایش شیشه ای هنگام برخورد با اجسام سخت و مقاوم که می‌تواند منجر به شکسته شدن صفحه نمایش می‌شود با شکستن خود از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی جلوگیری می‌کند. این قابلیت در دیگر گلس ها کمرنگ تر است و یا وجود ندارد.

 

1. ویژگی‌های محافظتی

مواد سازنده:

این گلس شیشه ای از یک مدل از شیشه ای خاص، به نام شیشه تمپرد، ساخته شده‌ است. این شیشه‌ها با دست‌کاری حرارتی و شیمیایی، مقاومت بیشتری نسبت به شیشه عادی دارند. در کل گلس محافظ هواوی NOVA Y70 از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که به دستگاه شما حفاظت اضافی ارائه می‌دهد.

ضخامت و سختی:

معمولا گلس ها با درجه های 0.2 میلی متر تا 0.4 میلی متر طراحی و تولید می‌شوند که به ضخامت صفحه نمایش می‌افزاید، ولی با عناصر دیگری که در ساخت گلس به آن آن اضافه می‌شود ویژگی هایی به آن اضافه می‌شود تا کیفیت تصاویر وعملکرد سنسور اثر انگشت و صفحه لمسی را مختل نکند. این گلس محافظ با ضخامتی مناسب و سختی بالا طراحی شده است تا از آسیب‌های روزمره و ضربات ناگهانی محافظت کند.

3 ویژگی گلس گوشی هواوی NOVA Y70

بررسی ویژگی های گلس گوشی هواوی NOVA Y70 در ایران دیجی مال

محافظت در برابر خط و خش:

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که گوشی خود را در همان جیب که کلیدهای خود می‌گذارید، پس به ویژگی محافظت در برابر خط و خش که محافظ شیشه ای ارائه می دهد نیاز پیدا خواهید کرد. خراش ها ممکن است در طولانی مدت روی عملکرد لمسی و مقامت گلس تأثیر داشته باشند؛ پس سعی کنید با رعایت نکات نگهداری میزان آسیب دیدن آن را به حداقل برسانید.

قابلیت ضد اثر انگشت:

حتما با این مواجه شدید که صفحه گوشی خود را تمیز می‌کنید، فقط یک بار آن را لمس می‌کنید و به طور مرموزی دوباره روی آن لک می‌بینید. با داشتن گلس محافظ هواوی NOVA Y70، ایجاد لکه به خاطر اثر انگشت کمتر نگران کننده است. با استفاده از این محافظ از صفحه نمایش بدون لک و چربی لذت ببرید و زیبایی تلفن خود را حفظ کنید.

 

2. بهبود کیفیت تصاویر

استفاده از محافظ صفحه نمایش Novo Y70 برای افزایش کیفیت تصاویر یک راه حل کاربردی و کارآمد برای اطمینان از تصاویری شفاف و با کیفیت در دستگاه شما است. این محافظ صفحه با فناوری پیشرفته خود، به طور موثر درخشش و انعکاس نور را کاهش می دهد و همچنین اثر انگشت و لکه را به حداقل می رساند و امکان مشاهده دقیق تر تصاویر را فراهم می کند. ساختار شیشه سکوریت Novo Y70 محافظت عالی در برابر خط و خش و آسیب ایجاد می کند و طول عمر و دوام صفحه نمایش دستگاه شما را تضمین می کند.

به طور کلی، محافظ صفحه نمایش Novo Y60 عملکرد مناسبی را در افزایش کیفیت تصویر ارائه می دهد و آن را به یک لوازم جانبی ضروری برای کاربرانی تبدیل می کند که به دنبال ارائه تصویری باکیفیت در گوشی های خود هستند. گلس محافظ هواوی NOVA Y70 دارای کیفیت بالا و شفافیت مناسبی است که به شما امکان می‌دهد تا از نمایشگر دستگاه خود به بهترین شکل لذت ببرید.

گلس محافظ هوآوی نوا Y70

گلس شیشه ای تمام صفحه فول چسب گوشی هواوی NOVA Y70

3. قیمت

پس از انتخاب گلس موردنظر وقتی به مرحله خرید می‌رسید، اولین چیزی که مهم است قیمت محصول است. باید از فروشگاهی معتبر خرید کنید که برای محصولات خود تضمین قیمت داشته باشد. ایران دیجی مال به عنوان وارد کننده گلس شیشه ای تمام صفحه گوشی هواوی NOVA Y70، علاوه بر تضمین قیمت، این محصول را به صورت مستقیم و با حذف واسطه به دست شما می‌رساند که همین دلیل قیمت پایین این محصول نسبت به دیگر فروشگاه هاست.

علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، این فروشگاه مزایای دیگری به هنگام خرید به شما می‌دهد تا بتوانید در هزینه خود بیشتر صرفه جویی کنید. از این مزایا می‌توان به ارسال سریع و رایگان، تخفیفات همیشگی روی محصولات، قابلیت پرداخت در محل، پشتیبانی پس از فروش و دیگر مزایا اشاره کرد که منجر به کاهش هزینه های شما می‌شود.

ما نمی‌توانیم تضمین کنیم تلفن شما روی زمین نمی‌افتد. در آخر، یک محافظ شیشه‌ای می‌تواند یک لایه دفاعی اضافی در برابر چنین حوادثی باشد. علاوه بر این، آنها بادوام هستند و در صورت نگهداری مناسب می توانند مدت زمان زیادی از گوشیتان محافظت کنند. با توجه به ویژگی‌های گلس محافظ هوآوی NOVA Y70 که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت، مصرف‌کنندگان می‌توانند مطمئن باشند که دستگاه‌ها از محافظت لازم برخوردار باشند. با افزودن یک گلس محافظ با این ویژگی‌ها، امکان استفاده طولانی‌مدت از گوشی هوآوی NOVA Y70 را خواهید داشت.

 

اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتری درباره مشخصات گلس گوشی هوآوی نوا Y70 و شرایط خرید دارید، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید. همچنین برای شرکت در قرعه کشی ماهانه و بهره مندی از جوایز ارزشمند در گروه تلگرام کاربران گوشی های هوآوی عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *