News

4 ویژگی قاب طرح چرم گوگل پیکسل 6

آیا قاب طرح چرم گوگل پیکسل ۶ ارزش خرید دارد? از این محصول استفاده‌ کرده‌اید و تجربه آن را دارید؟ وقتی به سراغ کاربران گوشی‌های مطرح بازار مثل سامسونگ اپل شیائومی و یا حتی هواوی می‌روید به دلیل تیراژ بالای فروش آنها در بازار داخل کشور معمولاً لوازم جانبی هم به سادگی برای این دسته از برندها پیدا می‌شود اما موضوع برای نام‌هایی مثل گوگل , وان پلاس , ریلمی و بسیاری از نام‌های دیگر که اتفاقاً مورد استقبال بالایی هم قرار گرفته‌اند متفاوت خواهد بود چرا که غالباً مالکان نمی‌توانند به سادگی حتی قاب و گلس گوشی خود را تامین کنند اما جای نگرانی نیست چرا که فروشگاه ایران دیجی مال این چالش را برطرف کرده است.

وقتی از برندهایی مثل گوگل صحبت می‌کنیم یعنی باید مشکل لوازم جانبی را به جان بخریم. سامسونگ اپل هواوی و شیائومی به دلیل محبوبیت بالا و طرفداران زیادی که در میان کاربران دارند معمولاً با مشکل لوازم جانبی روبرو نیستند اما این موضوع برای برندهای خاص متفاوت است. در ادامه مقاله می‌خواهیم به معرفی یک قاب جذاب برای گوشی پیکسل ۶ گوگل بپردازیم که می‌تواند خیال شما را بابت امنیت گوشی راحت کند. این محصول به دلیل طراحی ظاهری زیبایی که دارد علاوه بر زیبایی می‌تواند حس مدرن و شیک بودن را هم به گوشی القا کند. پس در ادامه با ما همراه بمانید تابیشتر با این قاب جذاب آشنا شویم.

همانطور که از نامش پیداست این قاب طرح چرم است از آنجایی که استفاده از چرم باعث افزایش قیمت شدید کالا می‌شود اما از طرفی دیگر طرفداران آن به شدت بالاست برند AIORIA توانسته با خلاقیت جانب خود این قاب را به صورت طرح چرم تولید و روانه بازار کرده است. شما می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از طرح زیبای چرم آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید مضاف بر اینکه به دلیل ساختار محکم و مستحکمی که دارد میتواند به خوبی سلامت گوشی شما را تضمین کند. در ساختار تولید این محصول از حداکثر کیفیت در مواد اولیه و نهایت دقت در تولید بهره‌گیری شده است تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

علاوه بر ساختن بسیار محکم و مقاومی که قاب طرح چرم دارد از وزن قابل قبولی نیز برخوردار است. به هر حال وقتی شما قاب را روی گوشی سوار می‌کنید وزن آن افزایش پیدا می‌کند و به هر حال ممکن است در دراز مدت موجب خستگی مچ دست شود اگر در طراحی قاب از استانداردهای تعیین شده جهانی استفاده شود این وزن می‌تواند متعادل افزایش پیدا کند. و حتی شما اگر تمام طول روز را با گوشی کار کنید هرگز دچار خستگی نشوید. شاید برای بسیاری از کاربران موضوع وزن خیلی جدی نباشد اما این مسئله در دراز مدت خود را نشان خواهد داد.

قاب طرح چرم

قاب طرح چرم گوگل پیکسل 6 رنگ قرمز

 

4 ویژگی قاب طرح چرم گوگل پیکسل 6

طراحی و شکل ظاهری

همانطور که در بخش مقدمه این مقاله به آن اشاره کردیم چرم مورد استقبال اکثریت جامعه قرار دارد و به دلیل شیک بودن و جذابیت بالایش شدیداً مورد استقبال کاربران است. شما از طرف دیگر قیمت بالای آن مانع این می‌شود که تمامی افراد توانایی خرید آن را داشته باشند. اولین چیزی که در قاب طرح چرم گوشی پیکسل ۶ دیده می‌شود زیبایی به شدت بالا در بخش طراحی است که دلیل عمده استقبال کاربران از این قاب نیز به شمار می‌رود. ظاهر طرح چرم این محصول شکلی شیک مدرن و جذاب را به ظاهر گوشی خواهد بخشید که حس لوکسی را به شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال قابی متفاوت هستید گزینه جذابی است.

مرکز پوشیده نیست که مهمترین وظیفه قاب گوشی امنیت برقرار کردن و محافظت کامل از گوشی می‌باشد اما به طور کامل نیز نمی‌توان طراحی ظاهری و زیبایی آن را نیز نادیده گرفت. وقتی شما از قاب استفاده می‌کنید علناً ظاهر گوشی را زیر قاب پنهان می‌کنید و این موضوع یعنی شما از زیبایی گوشی بی بهره می‌مانید. پس محصول باید علاوه بر استحکام و مقاومت از طراحی قابل قبولی بهره ببرد قاب طرح چرم میتواند این نقش را به خوبی ایفا کند مدرن به گوشی ببخشد. اگر می‌خواهید با قیمتی بسیار مناسب قابی زیبا خریداری کنید طرح چرم یک گزینه جذاب پیش روی شما است.

مقاومت

وقتی ما از قاب برای گوشی استفاده می‌کنیم انتظار داریم مهمترین وظیفه خود یعنی حفاظت را به خوبی به انجام برساند و وظیفه این قاب نیز همین است یعنی محافظت از گوشی در برابر حوادث احتمالی که رخ می‌دهد. قاب طرح چرم گوشی پیکسل ۶ ساختار سه لایه دارد و همین موضوع مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش را به اثبات می‌رساند لایه اول که با سطح قاب پشتی گوشی در تماس است از جنس سیلیکون نرم ساخته شده تا آسیبی به گوشی نرسد. لایه بیرونی هم از پلاستیک مقاوم PC ساخته شده که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاومت اما لایه سوم چسب خواهد بود.

این موضوع را در نظر داشته باشید که مقاومت با طراحی و کیفیت متریال محصول ارتباط مستقیم دارد یعنی هرچه کیفیت متریال در تولید یک قاب با کیفیت باشد تاثیر آن در میزان مقاومتی که به گوشی می‌بخشد مشخص خواهد شد. به طور مثال معمولاً لبه‌های گوشی در مواقع ضربه بیشترین آسیب را می‌بینند پس یک قاب استاندارد باید از طراحی خاصی در بخش لبه‌ها برخوردار باشد تا بتواند در برابر ضربه مقاومت بالایی را به ارمغان بیاورد و کمترین آسیب به گوشی برسد.  در قاب طرح چرم از سیلیکون نرم در لبه‌ها استفاده شده تا مقاومت خود را در برابر ضربه فشار و برخورد با اجسام تیز افزایش دهد.

قاب طرح چرم

قاب طرح چرم گوگل پیکسل 6 رنگ قهوه ای روشن

 

قیمت

وقتی از چرم داخل محصولی استفاده می‌کنید اولین چیزی که رخ خواهد داد افزایش قیمت است به همین منظور است که اجناسی که با چرم ساخته می‌شوند قیمت بالایی دارد. قاب طرح چرم گوشی پیکسل ۶ علی رغم ظاهر بسیار زیبایی که دارد از قیمت کاملاً مناسب و منصفانه‌ای برخوردار است و این موضوع یعنی اینکه اکثر کاربران می‌توانند به راحتی آن را تهیه کنند. لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کاربران برای خرید لوازم جانبی در بازار موبایل قیمت خواهد بود تنوع در این بازار آنقدر بالاست که انتخاب را برای افراد به شدت سخت می‌کند. شما می‌توانید برای تهیه این قاب با بهترین قیمت به فروشگاه ما سر بزنید.

از طرفی دیگر قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که کاربران برای خرید هر محصولی در نظر قرار می‌دهند به هر حال باید تناسبی میان کیفیت کالایی که خریداری می‌کنید با هزینه‌ای که در قبال آن پرداخت می‌کنید وجود داشته باشد. یکی از ویژگی‌های بسیار مثبتی که قاب طرح چرم در خود دارد به همین بخش باز می‌گردد به نسبت ارزش ریالی و به طور کل هزینه‌ای که بابت این قاب پرداخت می‌کنید کیفیت فوق العاده بالایی را دریافت می‌کنید. قیمت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که می‌تواند استقبال و یا عدم استقبال کاربران را تعیین کند شما چقدر به قیمت در هنگام خرید قاب گوشی توجه می‌کنید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پوشش کامل گوشی

برخی از مدل‌های قاب‌ها در بازار لوازم جانبی که صورت ۱۰۰ درصد گوشی را پوشش نمی‌دهند و جالب اینجاست که در برخی از آنها این فاکتور یک طراحی ارگونومیک نامیده می‌شود اما این موضوع فقط جنبه تبلیغاتی دارد. وقتی قاب که وظیفه محافظت از گوشی را بر عهده دارد به صورت کامل آن را پوشش ندهد باعث می‌شود تا از همان نواحی هنگام سقوط و یا ضربه دچار آسیب دیدگی شود و عملاً وظیفه خود را به انجام نرساند. قاب طرح چرم گوشی پیکسل ۶ با پوشش کامل گوشی علاوه بر محافظت به صورت ۱۰۰ درصدی میتواند این اطمینان را به شما بدهد که کلیدهای گوشی نیز در محافظت کامل باشند.

وقتی از یک قاب با کیفیت صحبت می‌کنیم یعنی باید به جزئیات هم توجه کنیم شاید در نگاه اول پوشش کامل خیلی موضوع مهمی به نظر نرسد اما وقتی محصول با کیفیت و با اصالت به تولید برسد مهم‌ترین نکات ریز ترین نکات خواهند بود. در قاب طرح چرم به خوبی به جزئیات توجه شده تا با پوشش دهی کامل گوشی به بهترین نحو عملیات حفاظت انجام شود. در هنگام خرید سعی کنید به تمام نکاتی که در این مقاله اشاره شد دقت کنید تا بهترین انتخاب خود برسید. اگر تجربه‌ای از استفاده قابل مدل طرح چرم دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز از آن استفاده کنند.

کلام پایانی

قاب گوشی این روزها نقش بسیار مهم و حیاتی را در زندگی ما ایفا می‌کنند چرا که نقش محافظت از یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای ما یعنی گوشی‌های هوشمند را بر عهده دارند امروزه دیگر نمی‌توان بدون این گوشی‌ها و بستر اینترنت حتی کارهای روزمره خود را پیش برد پس در صورت آسیب دیدن آنها زندگی روزمره ما نیز دچار اختلال می‌شود. قاب طرح چرم می‌تواند علاوه بر زیبایی امنیت و سلامت گوشی را نیز حفظ کند. اگر از اون دسته از افرادی هستید که اعتقادی به استفاده از قاب گوشی ندارید باید به شما خاطرنشان کنیم که اگر در هر صورتی اتفاقی برای گوشی بیفتد مطمئناً هزینه‌ای چند برابر سنگین‌تر را باید برای تعمیر آن بپردازید.

استفاده از قاب علاوه بر سالم نگه داشتن گوشی میتواند ارزش قیمتی آن را نیز حفظ کند اگر بعد از چند سال استفاده قصد تعویض گوشی با مدل جدید را داشتید با استفاده از قاب که قاب طرح چرم یکی از این نه‌هاست می‌توانید بدون از بین رفتن شکل ظاهری گوشی و آسیب دیدن آن موقع فروش بالاترین قیمت را مد نظر داشته باشید. اگر تجربه‌ای از قابی که هم اکنون روی گوشی خود دارید میتوانید آن را با ما به اشتراک بگذارید و نکات مثبت و منفی آن را بیان کنید تا سایر افراد نیز از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *