News

خرید باتری اورجینال iPhone XS اپل

خرید باتری

خرید باتری گوشی یکی از کارهای به شدت حساسی است که اکثر غریب به اتفاق کاربران را دچار نگرانی میکند. برند اپل از ظرفیت های کمتری برای باتری گوشی های خود استفاده میکند و نکته جالب تر آنجاست که هیچگاه حتی در زمان معرفی نیز ظرفیت آن را اعلام نمیکند. اینکه هدف اپل از اعلام نکردن ظرفیت باتری خود چیست و پشت این سیاست خود به چه چیزی فکر میکنند کامل مشخص نیست. اما از همه ی اینها گذشته این شرکت یکی از موفق ترین کمپانی های سازنده موبایل در سطح جهانی به شمار میرود که این موضوع نشان از راهبرد صحیح اپل دارد.

گوشی iPhone XS که به آیفون 10S نیز مشهور است در سپتامبر 2018 توسط شرکت آمریکایی عرضه شد. چیزی که به وضوح مشخص است این است که در حال حاضر بیش از پنج سال از عرضه این گوشی گذشته و قطعا باتری این محصول نیاز به تعویض دارد. باتری ها قطعاتی مصرفی بوده و پس از به پایان رسیدن عمر مفیدشان دچار افت عملکرد خواهند شد و این مسئله اتفاقی اجتناب ناپذیر است. اپل برای سهولت در کار کاربران خود به صورت پیش فرض در تنظیمات سیستم عامل IOS درصد سلامتی باتری را نمایش میدهد میزان سلامتی 80% و کمتر خبر از زمان تعویض آن میدهد.

خرید باتری

تعویض پس از خرید باتری iPhone XS

 

اما خرید باتری اروجینال آن هم برای برندی که اجناس فیک و تقلبی بسیار زیادی در سطح بازار دارد کار چندان راحتی به نظر نمیرسد. ظرفیت باتری iPhone XS اپل 2658 میلی آمپر ساعت میباشد که باتری اورجینال نیز دقیقا دارای همین ظرفیت خواهد بود. اما همانطور که گفته شد پیدا کردن لوازم اورجینال برای اپل کاری سخت و دشوار محسوب میشود. حال در ادامه با من در وبلاگ ایران دیجی مال همراه باشید تا نکاتی که هنگام خرید باتری iPhone XS اپل باید به آن توجه کنید را به شما گوشزد کنیم که دچار زیان نشوید.

مشخصات باتری آیفون XS

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که ظرفیت کلی باتری آیفون XS اپل 2658 میلی آمپر است. کاربران اندرویدی عادت دارند ظرفیت های به مراتب بالاتری را ببینند و قطعا با دیدن چنین رقمی تعجب خواهند کرد ولی نکته ی مهم در بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار شرکت آمریکایی است که موجب شده با ظرفیت هایی نه چندان بالا بازدهی نسبتا خوبی از باتری های خود دریافت کند. این باتری در کلاس 2000 تا 3000 میلی آمپر قرار دارد. اپل برای تولید این باتری از ایده ی طراحی خاصی استفاده کرده و دو باتری را در کنار هم متصل کرده و شکل ظاهری آن شبیه به حرف L شده است.

یکی از دلایلی که اپل دست به چنین اقدامی زده این است که با بالا بردن ظرفیت باتری ضخامت آن افزایش پیدا نکند که در نهایت با تلفن هوشمند پهنی روبرو شویم.

مشخصات باتری iPhone XS

  •  باتری با کیفیت اورجینال
  • باتری ۲۶۵۸ میلی آمپری
  • حجم برابر با باتری خود موبایل
خرید باتری

ساختار ظاهری باتری iPhone XS اپل

 

بهترین برند برای خرید باتری آیفون XS

حال اگر قصد خرید باتری گوشی خود را داشته باشید باید به چه نکاتی هنگام خرید توجه کنید که متضرر نشوید؟

خرید از مراکز معتبر: اولین نکته خرید از یک فروشگاه معتبر است برای خرید باتری های اورجینال هرگز به سراغ فروشگاه های اینترنتی گمنام و نا شناس یا مراکز فروش بی نام و نشان نروید. معمولا اینگونه فروشگاه ها با قیمت هایی پایین تر اقدام به باتری میکنند و مدعی اورجیال و اصل بودن باتری میشوند. فروشگاه ایران دیجی مال با تجربه سال ها فروش باتری به صورت اینترنتی راهی مطمئن برای خرید باتری iPhone XS برای شما خواهد بود.

داشتن ضمانت: مراکز فروش و فروشگاه های اینترنتی معتبر به دلیل اطمینان از اصالت باتری خود و همچنین دادن این اطمینان به مشتری باتری با ضمانت به خریدار میفروشند. فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال باتری iPhone XS اپل را با شش ماه ضمانت تعویض به خریداران تقدیم مینماید تا ضمن دادن اطمینان خاطر به مشتریان خود اصالت کالای فرخته شده را نیز تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *