News

مهمترین نکات برای خرید برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S20 Plus

برچسب محافظ

ما در وبلاگ ایران دیجی مال بارها درباره برچسب محافظ برای انواع گوشی ها صحبت کردیم همچنین به مزایا و نحوه عملکرد آنها اشاره کردیم. امروز میخواهیم مهمترین نکات برای خرید برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S20 Plus را به شما بگوییم پس اگر قصد خرید برچسب پشت گوشی برای حفاظت از گوشی Samsung S20 Plus هستید تا انتهای این پست همراه من باشید تا با دانستن این نکات انتخاب مناسبی را داشته باشید. در پست های قبل هم گفتیم که بزرگترین برگ برنده این برچسب ها قیمت بسیار پایین آنهاست اما این ارزانی نباید به قیمت افت کیفیت و کارایی آن منجر شود.

درواقع برچسب های محافظ آمدند که کار حفاظت از گوشی را به تکامل برسانند. شما میتوانید علاوه بر برچسب محافظ از قاب های محافظ سابق نیز استفاده کنید تا میزان مقاومت گوشی شما در برابر خط و خش تا حد بسیار بالاتری افزایش پیدا کند. از آنجایی که قاب های محافظ معمولا به صورت دائمی در هر حالتی روی گوشی باقی میمانند در بیشتر اوقات خود این قاب ها نیز موجب ایجاد خط و خش هایی هرچند ریز بر پشت گوشی میشوند و این موضوع یک اتفاق اجتناب ناپذیر است. اینجاست که برچسب های محافظ پشت گوشی به کمک شما خواهند آمد.

برچسب محافظ

نمای پشت +S20 سامسونگ

 

فروشگاه ایران دجی مال با راه اندازی صفحه اینستاگرام سعی بر آن دارد تا دسترسی شما را به آخرین اخبار فروشگاه را بیش از پیش ساده کند. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ایران دیجی مال از آخرین محصولات عرضه شده در فروشگاه معرفی ویدئویی محصولات آنباکس و بررسی جشنواره ها و فروش های ویژه و هزاران اتفاق هیجان انگیز دیگر در کمترین زمان مطلع شوید. علاوه بر آن شما میتوانید از خبر های داغ حوزه فناوری اطلاعات و موبایل در قالب استوری با خبر شوید پس فرصت را از دست ندهید.

در هنگام خرید توجه شما به چند نکته کاملا ضروری است که میتواند کمک بسیاری به انتخاب شما بکند. در ادامه به طور کامل به این نکات اشاره خواهیم کرد.

کیفیت ساخت: یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید برچسب محافظ بسیار مهم است کیفیت ساخت بالای آن خواهد بود. این برچسب ها وظیفه حفاظت از پنل پشتی گوشی ما را دارند بنا بر این بدیهی است که کیفیت ساخت بالا لازمه این محصول کاربردی خواهد بود.

شفافیت: برچسب های محافظ از الگوریتم قاب های محافظ پیروی نمیکنند یا به عبارت دیگر این برچسب ها سعی کردند نقطه ضعف بزرگ قاب های محافظ را بپوشانند. شما وقتی از قاب محافظ استفاده میکنید از تجربه طراحی ارگونومیک گوشی خود محروم میشوید اما برچسب های محافظ نه تنها این مشکل را برطرف کردند بلکه به دلیل شفافیت بالای آنها میتوانید از زیبایی گوشی خود لذت ببرید.

قدرت چسبدگی بالا: این برچسب ها از مکانیزم گلس های محافظ صفحه استفاده میکنند و باید دارای چسبندگی بالایی باشند تا در طولانی مدت دچار افت کیفیت و جدا شدن از پنل پشتی نشوند.

انعطاف پذیر: این برچسب های محافظ دارای حالتی منعطف هستند که هم موجب عدم ایجاد شکستگی بر روی آن خواهد شد و هم به صورت کامل به پشت گوشی خواهند چسبید.

برچسب محافظ

برچسب محافظ کاملا منطبق با پنل پشتی +S20 سامسونگ طراحی شده است

 

ویژگی های برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S20 Pus

  • ظرافت و دقت در طراحی و  کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مقاوم در برابر خط و خش و دارای سختی بالا
  • کیفیت چسبندگی عالی و  نصب آسان
  •  ضخامت بسیار کم
  • عدم کاهش زیبایی درب پشت
  • دارای وضوح و شفافیت بالا
  • پوشش کامل سطح پشت

قیمت برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S20 Plus

قیمت بزرگترین نقطه قوت برچسب محافظ پشت گوشی Samsung S20 Plus است. این برچسب ها را میتوانید با قیمتی بسیار مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال تهیه کنید. این فروشگاه با تمرکز بالا بر روی انواع برچسب های محافظ سعی کرده با کمترین قیمت ممکن و با بلاترین سرعت آن را به دست شما مشتریان عزیز برساند. شما با هزینه ای اندک گوشی خود را در برابر ایجاد هرگونه خط و خش محافظت میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *