News

چرا قاب Magic shield برای گوشیم بخرم؟

قاب

چرا باید از قاب استفاده کنیم؟

1. حفاظت از گوشی: قاب‌ها می‌توانند از گوشی در برابر ضربه، خراش و سقوط محافظت کنند. که با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند امروزی بسیار ضروری و وضع اهمیت است متاسفانه در صورت آسیب دیدن گوشی‌ها زیادی نهایت برای تعمیر و یا تعویض آنها پرداخت کنید. حتی گوشی های پایین رده و اقتصادی امروز قیمت کمی ندارند به طور مثال ردمی ۱۳ فورجی که یک گوشی اقتصادی از شیائومی است قیمتی بین ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومان دارد و رقم چندان کمی نیست پس باید به فکر خرید قاب برای گوشی ردمی 13 فورجی که یک میان رده محسوب میشود هم باشیم.

 

2. افزایش عمر مفید گوشی: با محافظت از گوشی، عمر مفید دستگاه شما افزایش می‌یابد. علاوه بر افزایش طول عمر گوشی شما می‌توانید هنگام فروش آن را با قیمت بالاتری بفروشید چرا که از ظاهر تمیز برخوردار است. به همین دلیل است که بازار لوازم جانبی همیشه پر از اجناس متنوع به خصوص برای محافظت از گوشی است.

قاب

رنگ های جذاب قاب Magic shield

 

3. بهبود ظاهر: محافظ ها می‌توانند ظاهر گوشی را زیباتر و جذاب‌تر کنند. البته مثل همیشه باید گفت که این موضوع به س

لیقه افراد باز می‌گردد ولی به طور کلی قاب‌ها به صورت زیبا طراحی می‌شوند تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشند. در ادامه با ایران دیجی مال همراه باشید با معرفی یک قاب جذاب برای گوشی شیائومی ردمی ۱۳ فورجی تا ببینیم این محصول چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند گوشیمان در برابر حوادث محافظت کند.

4. افزایش قابلیت نگه‌داشتن: برخی قاب‌ها دارای طراحی‌هایی هستند که باعث می‌شوند گوشی راحت‌تر در دست نگه داشته شود و از لیز خوردن آن جلوگیری می‌کنند. این موضوع تا حدود بسیار زیادی به طراحی ارگونومیک آنها توسط طراح و شرکت سازنده باز می‌گردد و از اقبال بیشتری هم برای فروش نزد کاربران برخوردار است.

 

5. محافظت از لنز دوربین: برخی قاب‌ها طراحی شده‌اند که دوربین گوشی را نیز محافظت کنند. قاب مجیک شیلد که ما امروز دست معرفی آن را داریم هم این ویژگی را دارد و می‌تواند به خوبی از لنز گوشی و صفحه نمایش شما هم در برابر حوادث و ضربه محافظت کند.با استفاده از قاب مناسب، می‌توان از گوشی خود به خوبی محافظت کرد و از خرابی‌های احتمالی جلوگیری نمود.

 

ویژگی‌های قاب مجیک شیلد گوشی ردمی ۱۳ فورجی

۱. محافظت بی‌نظیر
قاب‌های Magic Shield به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و فناوری‌های پیشرفته، محافظت بسیار خوبی از گوشی شما ارائه می‌دهند. این محافظ ها معمولاً از موادی مانند پلی‌کربنات و TPU ساخته می‌شوند که مقاومتی عالی در برابر ضربه‌ها و خراش‌ها دارند.

۲. طراحی زیبا و شیک
یکی از دلایل محبوبیت محافظ Magic Shield، طراحی زیبا و مدرن آن‌هاست. این محصولات در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد تا محافظی را انتخاب کنید که با سبک و سلیقه‌ی شخصی شما هماهنگ باشد.

۳. کارایی بالا
قاب‌های Magic Shield علاوه بر محافظت، دسترسی آسان به تمام پورت‌ها و دکمه‌های گوشی را نیز فراهم می‌کنند. این قاب‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هیچ مشکلی در استفاده از گوشی ایجاد نکنند و شما بتوانید بدون هیچ محدودیتی از تمام قابلیت‌های گوشی خود استفاده کنید.

۴. ضد لغزش و راحتی در دست گرفتن
محافظ Magic Shield دارای سطحی ضد لغزش هستند که به شما کمک می‌کند گوشی خود را به‌راحتی در دست بگیرید و از لیز خوردن آن جلوگیری کنید. این ویژگی به‌ویژه در مواقعی که گوشی خود را برای مدت طولانی در دست دارید، بسیار مفید است.

قاب

قاب Magic shield مقاوم در برابر ضربه

 

۵. قیمت مناسب
با توجه به کیفیت و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که محصولات Magic Shield ارائه می‌دهند، قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. این محافظ ها به شما امکان می‌دهند تا با هزینه‌ای کم، از گوشی خود به بهترین شکل محافظت کنید.

 

۶. حفاظت از صفحه نمایش
بسیاری از مدل‌های Magic Shield دارای لبه‌های برجسته هستند که از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کنند. این ویژگی به خصوص در مواقعی که گوشی به طور ناگهانی سقوط می‌کند، بسیار مهم است.

 

نتیجه‌گیری

در مجموع،محافظ Magic Shield گزینه‌ای عالی برای کسانی هستند که به دنبال محافظتی کامل و طراحی زیبا برای گوشی خود هستند. با خرید این قاب‌ها، شما می‌توانید از گوشی خود در برابر خطرات روزمره محافظت کنید و در عین حال از زیبایی و کارایی بالای آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *