News

4 ویژگی قاب سیلیکونی هواوی NOVA Y70

قاب سیلیکونی

تا به حال اسم قاب سیلیکونی را شنیده‌اید؟ یا از آن استفاده کرده‌اید؟ گوشی‌های هوشمند همیشه نیازمند مراقبت مداوم بودند. مراقبت از گوشی‌های هوشمند در دسته میان رده و اقتصادی از اهمیت بیشتری برخوردار است که معمولاً متریال استفاده شده در این گوشی‌ها به نسبت پرچمداران کمی ضعیف‌تر است. امروز می‌خواهیم درباره یک قاب بسیار با کیفیت برای گوشی هواوی NOVA Y70 صحبت کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. مطمئناً برای انتخاب قاب گوشی فاکتورها و مؤلفه‌هایی باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنیم پس حتماً تا انتها همراه ما بمانید.

وقتی از قاب صحبت می‌کنیم ناخودآگاه مهمترین مسئله‌ای که در ذهن شکل می‌گیرد موضوع محافظت و جلوگیری از آسیب دیدگی است امروزه با افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند که در متعاقب آن قیمت لوازم جانبی و تعمیر آن نیز افزایش پیدا کرده محافظت بیشتر و استفاده از قاب امری ضروری به نظر می‌رسد اما تنوع در بازار قاب آنقدر زیاد است که انتخاب به همین راحتی‌ها نیست. اما در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا قاب سیلیکونی گوشی هواوی NOVA Y70 میتواند امنیت کامل گوشی را در برابر حوادث حفظ کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری کند؟ در ادامه حتما به این سوال پاسخ خواهیم.

قاب سیلیکونی

رنگ های جذاب قاب سیلیکونی هواوی NOVA Y70

 

بازار موبایل بازار عجیبی است وقتی لوازم جانبی ایل را نگاه می‌کنیم با تنوع بسیار بالایی مواجه می‌شویم که هر کدام دارای قیمت ویژگی و طراحی منحصر به فرد خود می‌باشد. همانطور که می‌دانید پرفروش‌ترین محصولات در این دسته قاب و گلس است که حتماً با انواع آنها روبرو شده‌اید که فروشنده هر یک از آنها عنوان می‌کند که بهترین محصول را به فروش می‌رساند اما آیا در واقعیت نیز همین گونه است. دقیقاً همین موضوع در لوازم جانبی گوشی هواوی NOVA Y70 هم وجود دارد. امروز محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که با خیالی راحت امنیت گوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و دیگر نگران آسیب دیدگی آن نخواهید دید بود.

خصوصیات کلیدی قاب سیلیکونی گوشی هواوی NOVA Y70

مقاومت

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که قاب سیلیکونی دارد مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خط و خش است این قاب می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع برخورد اجسام تیز مثل کلید و یا ضربات سنگین مقاومت خوبی از خود نشان دهند و آسیبی به گوشی وارد نشود عوامل زیادی بر روی مقاومت قاب تاثیر می‌گذارند مثل ضخامت آن میزان انعطاف و حتی مواد اولیه‌ای که در تولید محصول استفاده شده تاثیر مستقیم روی میزان مقاومت آن خواهد داشت. از موارد دیگری که در میزان مقاومت موثر است طراحی ارگونومیک قاب گوشی است طراحی ارگونومیک یعنی وقتی گوشی را در دست می‌گیرید دچار خستگی نشوید و به طور کلی حس خوبی داشته باشید.

طراحی

قاب سیلیکونی از آن دسته از محصولاتی است که از طراحی ساده و کلاسیکی بهره می‌برد و هیچگونه پیچیدگی خاصی در این بخش دیده نمی‌شود بسیاری از کاربران این نوع طراحی را می‌پسندند و خیلی دوست ندارند ظاهری شلوغ و پرتراکم روی قاب گوشی وجود داشته باشد. البته در کنار سادگی طراحی زیبایی خاصی نیز دارد که میتواند در کنار رنگ‌های جذابی که ارائه می‌دهد ظاهری مدرن را به گوشی ببخشد. البته همانطور که همیشه در بخش طراحی به آن اشاره کردیم این موضوع یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و در میان کاربران همیشه یکسان نخواهد بود آیا شما طراحی محافظ سیلیکونی را می‌پسندید حتماً نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قاب سیلیکونی

ویژگی های قاب سیلیکونی هواوی NOVA Y70

 

طول عمر بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی قاب سیلیکونی طول عمر مفید بالای آن است. همانطور که در بخش مقدمه گفتیم تنوع لوازم جانبی در بازار موبایل بسیار بالاست و در این میان محصولات تقلبی و بی‌کیفیتی هم وجود دارند که معمولاً با ظاهر هم نوع اورجینال خود سعی در گمراه کردن کاربران دارند. در اینجا لازم است که این نکته را گوشزد کنیم که حتماً از مراکز معتبر خرید کنید تا گرفتار محصولات غیر اصل و به اصطلاح فیک نشوید. یکی از مهم‌ترین دلایل این طول عمر بالا استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت است که باعث افزایش طول عمر محافظ سیلیکونی شده است. البته این موضوع موجب صرفه‌جویی در هزینه نیز خواهد شد.

قیمت

حتماً با تمام ویژگی‌هایی که از قاب سیلیکونی برای شما گفتیم تصور می‌کنید که باید قیمت بسیار بالایی داشته باشد اما اینطور نیست این محصول با وجود داشتن تمام ویژگی‌های مثبتی که ما به بخشی از آن اشاره کردیم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و این یکی از بزرگترین ویژگی‌های محافظ سیلیکونی محسوب می‌شود که یکی از اصلی ترین دلیلایل محبوبیت بالا و استقبال کاربران از این محصول نیز همین است. برای خرید این محصول و سایر قاب‌های دیگر با قیمتی مناسب و کیفیت اورجینال میتوانید به فروشگاه ایران دیجی مال مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را به دست شما برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *