News

چرا گلس ردلیبل بخریم؟

گلس ردلیبل

چرا باید ما از گلس ردلیبل برای محافظت گوشی استفاده کنیم؟ وقتی سخن از محافظت از نمایشگر به میان می‌آید ناخودآگاه نام گلس به ذهن می‌رسد محصولاتی که باعث می‌شوند تا میزان مقاومت صفحه نمایش در برابر ضرب و خط و خش افزایش پیدا کند. برند سامسونگ از آن دسته از برندهایی است که فروش خوبی در بازار ایران دارد و به موجب کیفیت و امکانات قابل قبولی که گوشی‌های این نام کره‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد استقبال مردم از گوشی‌ها این شرکت در داخل ایران بسیار بالا بوده است. سامسونگ همیشه از جانب منتقدان و کارشناسان محکوم به این بوده که تحولی در محصولاتش حتی در میان پرچمدارانش وجود ندارد.

امروز که ما با شما صحبت میکنیم آخرین پرچمدار سامسونگ S24 Ultra است که وارد بازار ایران نیز شده اما باز هم خبری از تغییرات بزرگ نسبت به نسل قبل وجود ندارد و تفاوت چشمگیری صورت نگرفته بنابراین بسیاری از افرادی که پرچمدارهای نسل های قبل سامسونگ را دارند مجاب نمی‌شوند که آن را با S24 Ultra تعویض کنند چرا که بهبود ارزشمند میان آنها وجود ندارد افزایش قدرت سخت‌افزار , بهبود عملکرد دوربین و افزایش کیفیت نمایشگر آنقدری نبوده که ارزش تعویض را داشته باشد. اما بزرگترین تحول در پرچمدار خانواده S21 سامسونگ رخ داد که همه را به وجد آورد. همه می‌دانیم که سامسونگ در بخش نمایشگر فوق العاده عمل کرده است.

گلس ردلیبل

شفافیت بالای گلس ردلیبل

 

در ابتدای مقاله گفتیم که محافظت از نمایشگر گوشی به خصوص اگر پرچم‌دار باشد حائز اهمیت بسیار بالایی است بزرگترین مزیت سامسونگ در پرچمداران اخیر خود به خصوص از S21 به بعد صفحه نمایش تخت و با حاشیه بسیار کم آنها است. و این موضوع در تغییرات طراحی که در آن سال توسط سامسونگ انجام شد بهبود نیز پیدا کرده است. صفحه نمایش تخت باعث می‌شود تا محافظ و یا گلسی که روی نمایشگر قرار می‌گیرد به خوبی بتواند عمل محافظت را انجام دهد. اگر به دنبال گلس مناسب برای S21 سامسونگ هستید ادامه مقاله را از دست ندهید. اما گلس رد لیبل چه ویژگی‌هایی دارد ما آن را توصیه می‌کنیم؟

ویژگی های گلس ردلیبل

گلس ردلیبل جزو نام‌های تجاری بسیار با کیفیت و شناخته شده در بازار لوازم جانبی است. اما چه چیزی باعث تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه شده است. همانطور که گفتیم پرچمداران سامسونگ که از سری S می‌باشند در سه دسته معرفی می‌شوند و در این سه عضو , عضوی که پسوند Ultra را در کنار خود می‌بیند پرچمدار اصلی نامیده می‌شود. اما همه کاربران لزوماً به سمت آن نخواهند رفت به طور مثال S21 Plus نیز طرفداران زیادی دارد به دلیل اینکه اندازه کوچکتر و طراحی جمع و جورتری دارد و باعث می‌شود کار با آن راحت‌تر باشد. آیا گلسی که برای S21 Plus انتخاب می‌کنیم میتواند از نمایشگر آن محافظت کند؟

یکی از ویژگی‌های مثبتی که گلس ردلیبل دارد مقاومت بسیار بالا در کنار ضخامت مناسب است این موضوع باعث می‌شود تا علاوه بر ایجاد مقاومت در برابر ضربه خللی هم در عملکرد لمس به وجود نیاید. دلیل این مورد نهایت دقت در برش طراحی و متریال به کار رفته در تولید گلس است که همه این موارد دست به دست هم داده تا با محصولی با کیفیت و مرقوم روبرو باشیم. ضمن اینکه مقاومت بالا در برابر خط و خش باعث می‌شود تا آسیبی به نمایشگر گران قیمت گوشی شما وارد نشود. وقتی شما مدتی از گوشی استفاده می‌کنید ناخواسته خش‌های ریزی روی نمایشگر می‌افتد که هم کیفیت نمایشگر را کاهش می‌دهد.

گلس ردلیبل

اندازه دقیق گلس ردلیبل

 

تفاوت بعدی شفافیت بسیار بالای آن است گلس ردلیبل از جنس شیشه ساخته شده و همین موضوع باعث افزایش شفافیت این محصول نسبت به رقبای خود می‌شود. شفافیت بالای گلس باعث می‌شود تا با کاهش نور و در نتیجه کاهش کیفیت نمایشگر نباشیم جالب است که بسیاری از کاربران به دلیل همین افت کیفیت محافظت از نمایشگر سر باز می‌زنند و ریسک آسیب پذیری آن را افزایش می‌دهند. اگر به هر دلیلی از گلس روی نمایشگر استفاده نکنید ممکن است ب‌های جدی به صفحه نمایش وارد شود و مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگینی برای تعویض و یا تعمیر آن شوید.

اما قابلیت گلس ردلیبل به همین جا باز نمی‌گردد محافظت از نمایشگر بدون افت کیفیت شاید جزو وظایف اینگونه محصولات محسوب شود. اما اگر محصولی بتواند علاوه بر وظایف اصلی ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد بدون شک ارزش خرید بالاتری پیدا خواهد کرد. با وجود اینکه گلس رد لیبل از جنس شیشه ساخته شده ولی در برابر انعکاس نور مستقیم مقاوم است و دید شما را کاهش نمی‌دهد. از آنجایی که نمایشگر مستعد جذب اثر انگشت است قابلیت ضد اثر انگشت کمک می‌کند تا این مورد باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش نشود و مدام نیاز به تمیز کردن نداشته باشید. ویژگی‌های اصلی محصولات در ادامه اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های گلس ردلیبل

  • مدل Red Label
  • کیفیت ساخت فوق العاده عالی
  • کناره های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • برش بسیار دقیق
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم ایجاد محدودیت در کاربری گوشی
  • عدم ماندگاری رد چربی و یا لکه روی گلس
  • ضخامت 0.15 میلی متری و متناسب انواع قاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *