News

آیا واقعا گلس باید نشکن باشد؟

گلس

ما از گلس برای محافظت از نمایشگر گوشی استفاده می‌کنیم و سعی داریم با اضافه کردن یک لایه میزان مقاومت صفحه نمایش در برابر ضربه را افزایش دهیم از طرف دیگر به وجود آمدن خط و خش روی نمایشگر گوشی باعث کاهش کیفیت آن می‌شود. صفحه نمایش از هم قطعه‌هایی است که آسیب دیدن آن به طور کامل گوشی را از کار می‌اندازد و اگر بخواهیم آن را تعمیر و یا تعویض کنیم باید هزینه‌های بالایی را بپردازیم. لوازم جانبی گوشی هوشمند همیشه دغدغه اصلی کاربران بعد از خرید گوشی بوده اما این مشکل برای کاربران سامسونگ جدی نیست چرا که معمولاً برای این برند مشکل کمبود لوازم وجود ندارد.

سامسونگ همیشه با عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه سعی داشته طرفداران خود را به سمت خود جلب کند اما در چند سال اخیر مشکل عدم تنوع و تغییر در طراحی کاربران خود را کمی خسته کرده سامسونگ از سری S21 تحول خود را در بخش طراحی آغاز کرد درست است که بهترین پرچمدار این خانواده S21 Ultra است اما اندازه بزرگ برای خیلی‌ها خوشایند نیست بنابراین شاید کوچکترین عضو این خانواده یعنی S21 گزینه بهتری باشد. اندازه کوچک صفحه نمایش تخت و سبکی این گوشی باعث شده تا مورد انتخاب بسیاری از کاربران باشد. برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی کدام محصول مناسب خواهد بود؟

گلس

ویژگی های گلس شیشه ای S21 سامسونگ

 

انتخاب بهترین گلس برای سامسونگ S21

کاربران معمولاً برای انتخاب گلس به دنبال محصولی می‌گردند که بتواند مقاومت بالایی داشته باشد و در برابر ضربات سنگین مقاوم باشد. در اینجا می‌خواهیم بهترین گلس برای S21 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید حداکثر کیفیت را در کنار امنیت برای صفحه نمایش به ارمغان بیاورید. اما در کنار معرفی محصول می‌خواهیم به سوال تکراری و پرشمار کاربران که درباره محصولات محافظ نمایشگر می‌پرسند پاسخ دهیم و آن هم درباره گلس نشکن است. همه ما می‌دانیم که گلس‌ها در صورت برخورد با اجسام تیز و یا ضربات سنگین دچار شکستگی و آسیب می‌شود و مجبور به تعویضشان هستید و این اتفاق ممکن است بارها رخ دهد.

برخی افراد بر این باورند که اگر از محافظ های نشکن استفاده کنیم دیگر نیازی نیست در مدت زمان کوتاهی به صورت مداوم آن را تعویض کنیم و با این کار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی میکنیم. در لوازم جانبی محصولات زیادی در دسته گلس‌ها وجود دارد عرض گلس شیشه‌ای تا سرامیکی نانو هیدروژنی و هزاران مدل محافظ دیگر که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنها نوع سرامیکی است که به دلیل ساختاری که دارد هرگز دچار شکستگی نمی‌شود اما سوال اینجاست که این نوع محافظ میتواند مطمئن باشد یا نه در جواب باید گفت که محافظی که دچار شکستگی نشود یعنی ضربه را از خود عبور می‌دهد.

در این حالت ضربه از محافظ عبور کرده و به نمایشگر گوشی برخورد می‌کند و قطعاً صفحه نمایش را دچار آسیب خواهد کرد در حالی که ممکن است خودش حتی کوچک‌ترین آسیبی ندیده باشد. این گونه محافظ‌ها فقط می‌توانند در برابر ضربه‌های سبک و خط و خش مقاومت خوبی داشته باشند اما نمی‌توان در حوادث سخت روی آنها حساب باز کرد. بهترین محافظ‌ها از نوع شیشه‌ای هستند که به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین جنس شیشه‌ای که دارند در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارند و میزان خشم پذیری آنها به حداقل ممکن رسیده ضمن اینکه در برابر ضربات سنگین نیز میتوانند به خوبی از گوشی محافظت کنند.

گلس

شفافیت بالای گلس شیشه ای

 

از بهترین ویژگی‌های گلس شیشه‌ای میتوان به شفافیت بالا و عدم ایجاد افت کیفیت روی نمایشگر گوشی اشاره کرد که این موضوع می‌تواند در بسیاری از موارد حیاتی باشد. جالب است که بسیاری از افراد به دلیل همین ایجاد افت کیفیت که توسط این دسته از محصولات روی نمایشگر گوشی ایجاد می‌شود از محافظ استفاده نمی‌کنند عملاً احتمال آسیب‌پذیری را افزایش می‌دهند. اما این کار راه درستی نیست شما می‌توانید از یک محصول با کیفیت و خوشنام مانند برند لیبل استفاده کنید که سال‌های سال است کیفیت خود را میان کاربران به اثبات رسانده است. در ادامه با ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول نیز آشنا می‌شویم.

برای بسیاری از شما پیش اومده که زیر نور مستقیم خورشید و یا هر منبع نوری دیگری به دلیل انعکاس نور کیفیت تصویر و دید ما کاهش پیدا کند این موضوع می‌تواند باعث اختلال در کارکرد ما با گوشی شود. یکی از ویژگی‌های جذاب محافظ شیشه‌ای خصوصیت عدم انعکاس نور میباشد که موجب می‌شود تا با وجود شفافیت بالا هیچگونه کاهش دیدی نداشته باشید. اما این تمام ویژگی‌های این محصول نیست در ادامه نیز با ما همراه باشید. از آنجایی که صفحه نمایش بارها و بارها توسط انگشتان دست مورد لمس قرار می‌گیرد جا ماندن اثر انگشت امری طبیعی است. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول مقاوم در برابر جذب اثر انگشت که بسیار کاربردی خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *