News

4 ویژگی گلس نشکن گوشی موتورولا G52

گلس محصولی که تقریباً همه ما آن را می‌شناسیم. گوشی‌های هوشمند امروزی با نمایشگرهای با کیفیت و گران قیمتشان توانستند انقلابی بزرگ در زمینه تصویر به وجود بیاورند حتی در برخی شرکت‌ها از کیفیت 8K در نمایشگرهای موبایل استفاده می‌شود و این بسیار جذاب است حتی اگر چشم انسان نتواند آن تعداد پیکسل را تشخیص دهد قطعاً در کلیت کیفیت تصویر تاثیر گذارد است. اما وجه مشترکی بزرگ میان تمام نمایشگرها از اقتصادی تا پرچمدار وجود دارد و آن هم استفاده از شیشه است ارزان‌ترین گوشی هم نمایشگری از جنس شیشه دارد و این یعنی مستعد آسیب پذیری به وسیله ضربه و یا اجسام خارجی است.

بنابراین شرایط شما باید به فکر محافظت از صفحه نمایش گوشی و مقاومت آن در برابر این گونه حوادث باشید که تا به امروز بهترین راه استفاده از گلس شناخته شده است. موتورولا پس از اینکه فروغ خود را در سال‌های اخیر از دست داد مجدد با کمک شرکت چینی لنوو به میادین بازگشت و این نوید را به طرفداران خود داد که همچنان می‌توانند از خاطره انگیزترین برند تلفن همراه دنیا که لقب قدیمی‌ترین را هم با خود یدک می‌کشد بهره‌مند شوند. اگر به دنبال لوازم جانبی گوشی موتورولا G52 تا انتها ایران دیجی مال را در این بخش دنبال کنید. این محصول از گوشی‌های میان رده موتورولا محسوب می‌شود اما قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد.

گلس

ویژگی های کلیدی گلس موتورولا G52

 

همانطور که گفتیم جنس شیشه در یشگر تمام گوشی‌ها در هر دسته‌ای استفاده شده و این مستلزم محافظت بیشتر خواهد بود. ما در اینجا قصد داریم محصولی جذاب کاربردی و بسیار با کیفیت را به شما معرفی کنیم و آن هم گلس گوشی موتورولا G52 است که می‌تواند به افزایش مقاومت گوشی شما در برابر ضربه کمک کند. محصولات زیادی در این دسته وجود دارند که ن می‌دهد با چه تنوع گسترده‌ای روبرو هستیم چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنید این است که فاکتورهای بسیار مهمی قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانید به بهترین گزینه دست پیدا کنید و نهایت رضایتمندی را از خرید داشته باشید. با معرفی محصول همراه ما باشید.

چرا گلس شیشه ای فول چسب؟

1. مقاومت بالا در برابر خط و خش: معمولاً این نوع گلس‌ها از مواد مقاومی ساخته شده‌اند که در برابر خط و خش و ضربه مقاومت می‌کنند.

2. شفافیت بالا: این گلس‌ها اغلب وضوح و شفافیت بالایی دارند که کیفیت صفحه نمایش را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و تصاویر و رنگ‌ها را به خوبی نمایش می‌دهند.

3. پوشش کامل صفحه نمایش: این گلس‌ها معمولاً تمام صفحه نمایش گوشی را پوشش می‌دهند و لبه‌های منحنی صفحه نمایش را نیز محافظت می‌کنند.

4. ضد اثر انگشت و لکه: بسیاری از گلس‌های شیشه‌ای دارای پوشش ضد اثر انگشت و لکه هستند که تمیز کردن صفحه نمایش را آسان‌تر می‌کند.

5. نصب آسان: این گلس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی و بدون ایجاد حباب هوا نصب می‌شوند.

6. مقاومت در برابر ضربه: برخی از گلس‌های شیشه‌ای دارای ویژگی جذب ضربه هستند که در صورت افتادن گوشی از ارتفاع، تا حدی از شکستن صفحه نمایش جلوگیری می‌کنند.

استفاده از گلس شیشه‌ای می‌تواند به طور قابل توجهی از صفحه نمایش گوشی شما محافظت کند و عمر مفید آن را افزایش دهد.

گلس شیشه ای فول چسب گوشی موتورولا G52

گلس شیشه‌ای فول چسب میتواند محافظ بسیار خوبی برای نمایشگر گران قیمت گوشی شما باشد. مهمترین رکن هنگام خرید این گونه اجناس که وظیفه محافظت از گوشی را به عهده دارند کیفیت ساخت اگر محصولی که خریداری می‌کنید از مواد اولیه خوبی ساخته نشده باشد یقیناً نمی‌تواند عمل محافظت را به خوبی و به درستی انجام دهد حتی به همین دلیل ممکن است خود عاملی بر آسیب دیدن بیشتر گوشی شود و این بسیار جدی است. از طرف دیگر واکنش محافظ‌های صفحه هنگام برخورد با اجسام حائز اهمیت بالایی است. در ادامه با ویژگی‌های کامل این محصول آشنا خواهیم شد.

مقاومت بالا

همانطور که می‌دانید گوشی‌های ما همیشه در معرض خطرند چرا که در بیشتر اوقات در کنارمان هستند. نکته جالب اینجاست که درصد بالایی از میزان خرابی گوشی‌های هوشمند به آسیب دیدگی فیزیکی آنها باز می‌گردد یعنی یا گوشی دچار شکستگی می‌شود و یا به دلیل ضربه سنگینی که متحمل میشود دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه برد دستگاه می‌شود این موضوع در نمایشگرها تا چند برابر حساس‌تر است شما می‌توانید با نصب این محصول تا حد بسیار زیادی نگرانی‌هایتان را پیرامون آسیب دیدگی صفحه نمایش موبایلتان کاهش دهید. استفاده از گلس شیشه‌ای می‌تواند به طور قابل توجهی از صفحه نمایش گوشی شما محافظت کند.

گلس

مقاومت بالای گلس در برابر ضربه

 

شفافیت

درصد بالایی از کاربران موبایل به دلیل کاهش و یا به عبارتی افت کیفیت نمایشگر پس از نصب گلس از این کار امتناع می‌کنند. عدم نصب محافظ روی نمایشگر موبایل ریسک آسیب پذیری آن را افزایش می‌دهد و به عبارتی میتواند هزینه‌های سنگینی را در صورت بروز کوچک‌ترین حادثه به دنبال داشته باشد. اگر گیمر باشید و یا کارهای سنگین گرافیکی روی گوشی انجام دهید قطعاً افت کیفیت می‌تواند روی عملکردتان تاثیرگذار باشد بنابراین باید به دنبال گلسی بگردیم که بدون افت کیفیت عمل محافظت را انجام دهد. گلس شیشه‌ای کوچک بهترین گزینه و پیشنهاد برای شما چرا که بدون افت کیفیت میتواند محافظ نمایشگر گوشی باشد.

نصب آسان

اگر بگوییم است یکی از چالش برانگیزترین کارها برای کاربران موبایل است اغراق نکردیم بسیاری از افراد پس از اینکه گلس را خریداری می‌کنند به دنبال فردی متخصص میگردند تا بتوانند آن را روی نمایشگر گوشی نصب کند. این موضوع باعث افزایش هزینه برای مشتری می‌شود چرا که باید یک هزینه هم جداگانه برای نصب پرداخت کند. گلس شیشه‌ای فولچسب به دلیل ساختاری که دارد با نصب بسیار آسانی همراه خواهد بود می‌توانید با کمی دقت و حوصله خودتان آن را روی گوشی نصب کنید. اگر کاربر گوشی‌های موتورولا هستید می‌توانید به گروه تلگرامی موتورولا بپیوندید و تجربه کاربران بهره‌مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *