News

بهترین قاب فیبر کربن موتورولا G52

قاب فیبر کربن

استفاده از قاب فیبر کربن چه مزیت‌هایی برای گوشی شما خواهد داشت؟ آیا این محصول می‌تواند جوابگوی نیازهای یک محافظ خوب و با دوام باشد و نیاز کاربران تلفن همراه را به طور کامل برطرف کنند؟ همیشه کاربران به دنبال بهترین گزینه در این گونه محصولات می‌گردند چرا که وظیفه حساسی روی دوش آن‌هاست قاب ها باید از وسیله‌ای محافظت کنند که قیمت چندان کمی ندارد در بازار تلفن همراه امروز حتی گوشی‌های اقتصادی نیز رقم‌های بالایی را به خود اختصاص می‌دهند و این اهمیت استفاده از قاب را چند برابر می‌کند. اگر از گوشی‌های موتورولا استفاده می‌کنید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

وقتی گوشی جدید خریداری می‌کنید اولین چیزی که برای آن در نظر می‌گیری پیدا کردن قاب محافظ برای حفاظت بیشتر از سلامت گوشی است. اما مشکل اینجاست که در برخی برندها کار چندان ساده نیست پیدا کردن لوازم جانبی گوشی موتورولا G52 از همین دسته محسوب می‌شود. موتورولا در بازار ایران طرفداران کمی ندارد اما متاسفانه فراگیر نیست و همین موضوع موجب شده تا صاحبان گوشی‌های این برند جذاب آمریکایی دریافتن محصولات گوشی خود حتی لوازم ضروری مثل قاب و گلس هم دچار مشکل شوند. موتورولا G52 از میان رده‌های جدید این شرکت است که به دلیل خوش قیمت بودن مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

قاب فیبر کربن

زوایای کامل قاب فیبر کربن موتورولا G52

 

قاب فیبر کربن موتورولا G52 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به عنوان محافظ برای این گوشی انتخاب کنید. وقتی محصولی عنوان محافظ را به خود می‌گیرد باید دارای چند ویژگی اساسی باشد که بتواند از این وظیفه خود سربلند خارج شود. حتماً برای خیلی از شما پیش آمده که گوشی از دستتان به زمین سقوط کرده و یا در جیب به دلیل تماس با اجسام تیز مثل کلید و اقلام دیگر دچار آسیب دیدگی شده است بدون شک این صحنه یکی از بدترین موقعیت‌ها برای هر کاربر است هزینه‌های سنگین تعمیر و حتی تعویض و جایگزینی گوشی با قیمت‌های امروزی اصلاً آسان نیست.

قاب فیبر کربن موتورولا G52

قاب فیبر کربن یکی از قدیمی‌ترین محافظ‌های موجود در وب سایت فروشگاهی ایران دیجی‌مال است این محصول به دلیل ویژگی‌های جذابی که دارد از قاب‌های پرفروش فروشگاه به شمار می‌آید. ما همیشه از میزان مقاومت قاب‌ها گفتیم چرا که وظیفه اصلی این گونه محصولات همین است محافظت از گوشی در برابر حوادث اما فقط مورد نیست که دارای اهمیت است طراحی و شکل ظاهری مهم خواهد بود. طراحی‌ قاب ها به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند. قاب های شفاف بی‌رنگ هستند طراحی‌های کلاسیک فانتزی و مدرن که هر کدام مورد سلیقه دسته خاصی از کاربران است. قاب فیبر کربن از دسته قاب‌های با طراحی مدرن محسوب می‌شود.

همانطور که از نام قاب فیبر کربن مشخص است در این محصول از طرح کربن استفاده شده که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر آن می‌شود پلاستیک فشرده شده بسیار مقاوم و طول عمر بالا باعث می‌شود تا با اطمینان خاطر کامل به عنوان یک محافظ خوب به آن نگاه کنیم. در بخش پنل پشتی محصول و قسمت مرکزی از طرحی بهره‌گیری شده که باعث جلوگیری از تعریق دست و لیز خوردن گوشی خواهد شد همچنین همچنین چربی و آلودگی را کمتر جذب خواهد کرد. اما موضوع جذابی که در این محصول وجود دارد ایجاد برآمدگی و شیارهایی خاص برای محافظت از نمایشگر گوشی و پنل دوربین اصلی است.

قاب فیبر کربن

مقاومت بالای لبه های فیبر کربن موتورولا G52

 

لبه‌های قاب فیبر کربن طوری طراحی شده که با اندکی ارتفاع باعث می‌شود تا در هنگام سقوط احتمال آسیب دیدگی نمایشگر گوشی کمتر شود. از همین ویژگی در پنل دوربین گوشی نیز استفاده شده تا به لنز دستگاه آسیبی نرسد. این موضوع یک ویژگی جذاب و منحصر به فرد حساب می‌آید که می‌تواند اطمینان شما را در باب موضوع محافظت از گوشی جلب کند. مطمئناً شما بعد از خرید قاب به فکر خرید گلس هم برای گوشی هستید و نگرانید که قاب گوشی باعث عدم قرارگیری درست گلس روی نمایشگر شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست این محصول طوری طراحی شده که با هیچ گلسی تداخل نخواهد داشت.

ویژگی های قاب فیبر کربن موتورولا G52

  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *