News

خرید قاب های متنوع برای گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

قاب

امکان ندارد صاحب گوشی هوشمند باشید و خرید قاب را تجربه نکرده باشید آسیب دیدن گوشی برای هر کاربری دردناک و در بسیاری از مواقع شامل هزینه‌های سنگینی است. حال اگر در این حادثه قطعات گران قیمت مثل صفحه نمایش یا برد دستگاه دچار مشکل شود ممکن است دیگر تعمیر آن صرفه اقتصادی نداشته باشد. طبق گفته تعمیرکاران موبایل درصد بالایی از میزان خرابی گوشی‌ها مربوط به شکستگی و یا ضربه خوردن است که این نشان از اهمیت محافظت از گوشی دارد. برای افزایش مقاومت گوشی تغییرات زیادی در متریال و حتی طراحی گوشی‌ها صورت گرفت اما همچنان با رضایت بخش بودن کامل فاصله دارد.

اینجاست که شما باید به فکر خرید یک قاب مناسب برای گوشی خود باشید تا بتوانید میزان مقاومت آن را از نظر فیزیکی افزایش دهید نکته جالب اینکه در بسیاری از مواقع شاید دستگاه در ظاهر آسیبی ندیده باشد اما در بسیاری از موارد ضربه به برد دستگاه وارد شده و آسیبی به مراتب جدی‌تر به گوشی وارد شده است. اما خرید قاب جنبه دیگری هم دارد برندهای خاصی مثل گوگل خیلی بازار خوبی در ایران ندارند بنابراین کاربران اینگونه برندها خیلی دچار دردسر مشکل می‌شوند.

قاب

قاب فیبر کربن گوگل پیکسل 7 پرو

 

گوگل پیکسل ۷ پرو که حدود یک سالی از رونمایی آن گذشته پرچمدار قدرتمند کمپانی گوگل است که به صورت محدود وارد بازار ایران هم شده است. یه گوشی بسیار قدرتمند و در قامت یک پرچمدار واقعی که به خوبی توانایی رقابت با اپل , سامسونگ و شیائومی را دارد. پیدا کردن لوازم جانبی گوگل پیکسل ۷ پرو در ایران چندان آسان نیست. برای پایان دادن به این مشکل تا ادامه این مقاله همراه من باشید. تنوع در این گونه محصولات به خصوص قاب گوشی اهمیت بسیار بالایی دارد می‌تواند میزان فروش محصول را افزایش دهد. ولی وقتی در مورد برندهای خاص صحبت می‌کنیم معمولاً این موضوع برعکس است.

انواع قاب برای گوگل پیکسل 7 پرو

ما در مقالات گذشته درباره ویژگی‌های قاب طرح مخمل , طرح چرم , فیبر کربن و ژله ای سخت صحبت کردیم و ویژگی هر یک از آنها را بیان نمودیم. در ادامه نیز به چند نمونه پرفروش محافظ‌های پرچمدار گوگل اشاره خواهیم کرد و آنها را به صورت خلاصه تشریح می‌کنیم. همانطور که در پاراگراف قبل گفتی ع بالا در قاب‌ها می‌تواند هم به نفع کاربران باشد هم به نفع فروشندگان. اما مشکل در اینجاست که برندهای خاص آنقدر در بخش لوازم جانبی تنوع بالا ندارند که قدرت خرید کاربران افزایش پیدا کند و در میان چند گزینه به دنبال انتخاب باشند. در اینجا به سه گزینه پرفروش سایت ایران دیجی مال اشاره خواهیم کرد.

قاب فیبر کربن: به جرات می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین قاب‌هایی که برای هر مدل گوشی هر برندی می‌توان نام برد محافظ فیبر کربن است. ما در مقالات بسیار زیادی از ویژگی و خصوصیات این محصول گفتیم و به همین دلیل در اینجا به صورت خلاصه خصوصیات کلیدی آن را بیان میکنیم. این محصول از پلاستیک بسیار مقاوم و انعطاف پذیر ساخته شده و به دلیل وجود طرح فیبر کربن در بخش پشتی محصول به همین نام معروف شده است. وزن و ضخامت مناسب مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خط و خش طول عمر مفید بالا و ظاهر شیک و متفاوت از ویژگی‌های اصلی محافظ فیبر کربن است.

قاب

قاب طرح مخمل گوگل پیکسل 7 پرو

 

قاب طرح مخمل: گزینه دوم پرفروش‌ترین محصول فروشگاه ایران دیجی مال محافظ طرح مخمل است. درصد بالایی از کاربران موبایل دوست دارند ظاهر و طرح گوشی خاص و متفاوت باشد. اما از طرف دیگر استفاده از چرم و یا مخمل گران تمام خواهد شد. ولی میتوان با اجرای طرح هایی بر روی قاب با قیمتی مناسب زیبایی را به ارمغان آورد که می‌تواند به خوبی از گوشی گوگل پیکسل ۷ پرو شما در برابر هر حادثه‌ای محافظت کند این محصول نه تنها عملیات محافظ را به خوبی انجام میدهد بلکه به دلیل متریال با کیفیت عمر بالایی خواهد داشت. اگر دوست دارید از رنگ و طرحی خاص روی گوشی لذت ببرید میتوانید از این گزینه استفاده کنید.

قاب سیلیکونی: یکی از رقیبان سرخت محافظ فیبر کربن قاب سیلیکونی این دو محصول هم از نظر میزان محافظت و قیمت به هم نزدیکند و هم طرفدارانشان رقابت سرسختی با یکدیگر دارند. از مزیت‌های بزرگ محافظ سیلیکونی ضخامت بالاتر نسبت به رقیب فیبر کربنی خود است که باعث می‌شود گوشی در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد. از طرف دیگری محصول ظاهر بسیار کلاسیک و ه‌ای و خبری از طراحی‌های عجیب و غریب در آن نیست به همین دلیل است که ممکن است بسیاری از افراد اینگونه طراحی را بپسندند. شما می‌توانید هر کدام از این گزینه ها را از طریق فروشگاه ایران دیجی مال با بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *