News

4 ویژگی گلس گوگل پیکسل 7

گوگل پیکسل 7

پرچمدار سال گذشته گوگل یعنی گوگل پیکسل 7 یک انقلاب بزرگ در گوشی‌های این برند آمریکایی ایجاد کرد. گوشی‌های هوشمند غول بزرگ دنیای فناوری همیشه با کیفیت و خوش ساخت بودند و به راحتی می‌توان روی آنها به عنوان یک پرچمدار حساب کرد اما با این وجود نمی‌توانند تجربه فروش سامسونگ و اپل را داشته باشند. این موضوع در بازار ایران بدتر هم می‌شود گوگل جزو برندهای ر بازار کشور به حساب می‌آید و اگر کاربری دوست داشته باشد آن را تجربه کند به سختی و به تعداد محدود می‌تواند فروشگاه‌هایی را پیدا کند تا این گوشی‌ها را از آن خریداری نماید. اگر صاحب این گوشی هستید و به دنبال گلس می‌گردید با ما همراه باشید.

گوگل پیکسل 7 در نگاه اول چشمان شما را خیره می‌کند چرا که طراحی خاص جذاب و متفاوتی را نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهد همین موضوع موجب افزایش استقبال آنها در مقایسه با نسل‌های گذشته شده است. وقتی گوشی شما از یک برند و مدل کمیاب در بازار باشد همانطور که خود گوشی به سختی پیدا می‌شود به همان اندازه لوازم جانبی آن نیز محدود خواهد بود. گلس یکی از آن محصولاتی است که هر کاربری برای گوشی خود تهیه می‌کند تا بتواند صفحه نمایش گوشی را از حوادث در امان بدارد. سوالی که اینجا برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید این است که چرا باید از گلس استفاده کنیم وقتی شرکت سازنده از گوریلاگلس استفاده میکند؟

ویژگی های گلس گوگل پیکسل 7

گلس جزو محصولات پرفروش در بازار لوازم جانبی است اما سوال بسیاری از افراد این است که آیا واقعاً واجب است که ما از محافظ جداگانه برای نمایشگر استفاده کنیم؟ گوریلا گلس‌ها محافظ‌های بسیار قدرتمند و قابل اطمینانی برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش هستند اما شما می‌توانید با نصب یک محافظ جداگانه امنیت آن را تا چند برابر افزایش دهید و این ضرری ندارد. موضوع بعدی که مهمترین بحث در این مسئله است تعویض گوریلا گلس اگر آسیبی به آن برسد هم هزینه بالاتری دارد و هم ریسک تعویض آن افزایش پیدا می‌کند بنابراین استفاده از محافظ جداگانه منطقی به نظر میرسد.

معرفی 4 ویژگی گلس گوگل پیکسل 7 (برند ردلیبل)

مقاومت بالا: وقتی حرف از محافظ می‌زنیم مهم‌ترین رکنی که در آن باید رعایت شود کیفیت ساخت است محصولی که قرار است از چیزی محافظت کند باید خود دارای ساختار مستحکمی باشد. نمایشگر گوشی‌ها معمولاً با ضربه سقوط از ارتفاع و یا برخورد با اجسام تیز آسیب میبینند. گلس فول چسب شیشه ای ردلیبل گوگل پیکسل 7 با کیفیت ساخت بسیار بالایی که دارد سلامت فیزیکی نمایشگر گوشی را تضمین می‌کند. میزان مقاومت این گونه محصولات به متریال به کار رفته در تولید آن بستگی خواهد داشت با نصب این گلس شما می‌توانید علاوه بر محافظت از نمایشگر از هزینه‌های احتمالی تعویض و تعمیر آن نیز جلوگیری کنید.

شفافیت بالا: کاربران گوشی‌های هوشمند به چند دسته تقسیم می‌شوند به طور مثال برخی با گوشی تماس پیامک و یا جستجو در شبکه‌های اجتماعی را انتظار دارند برخی دیگر با گوشی بازی می‌کنند و افرادی هم به تماشای فیلم میپردازند. هر کدام از این افراد کاربرد خاصی را از محافظی که برای این گوشی استفاده می‌کنند انتظار دارند به طور مثال گیمرها تر به سراغ گل‌های شفاف می‌روند تا شاهد افت کیفیت نباشند. گلس فول چسب شیشه‌ای رد لیبل به دلیل شفافیت بالایی که دارد هیچگونه افت کیفیتی را مشاهده نخواهید کرد. گوگل پیکسل 7 یک پرچمدار است و بالاترین کیفیت نمایشگر را ارائه می‌دهد پس به این نکته توجه داشته باشید.

گوگل پیکسل 7
مقاوم در برابر خط و خش گلس گوگل پیکسل 7

چسب قدرتمند: درصد بالایی از مردم پس از نصب گلس روی نمایشگر گوشی از وجود حباب‌ها زیر آن شکایت دارد که واقعاً هم موجب آزردگی خاطر شدن کاربر می‌شود این موضوع بیشتر به دلیل استفاده از چسب با کیفیت پایین در محافظ‌های نمایشگر است. گلس فول چسب شیشه‌ای رد لیبل میتواند با قدرت بسیار بالا روی صفحه نمایش قرار میگیرد بدون اینکه کوچک‌ترین حبابی را مشاهده کنید. قدرت چسب علاوه بر بالاتر بردن کیفیت نمایشگر میتواند طول عمر محافظ را نیز افزایش دهد و شما دیگر نیازی نباشد تا در مدت کوتاهی نسبت به تعویض گلس اقدام کنید و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

نصب آسان: این مشکل اکثریت کسانی است که گلس خریداری می‌کنند همانطور که می‌دانید گوگل پیکسل 7 دارای لبه‌های بسیار کم حاشیه است و این موضوع میتواند در نصب آن مشکل ساز شود. این موضوع در پرچمداران امری متداول است درصد بالایی از پنل جلویی گوشی‌های هوشمند را نمایشگر تشکیل می‌دهد و در پرچمداران میزان لبه‌های مشکی بسیار کم است اما همین کم بودن بیش از حد حاشیه‌ها هنگام نصب محافظ صفحه آزاردهنده خواهد بود خبر خوب اینکه گلس شیشه‌ای به دلیل نوع ساختاری که دارد نصب بسیار ساده‌ای را در پی خواهد داشت پس نگران نصب روی گوشی خود نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *