News

مهمترین ویژگی های گوشی گوگل Pixel 7a

گوگل Pixel 7a

گوشی گوگل Pixel 7a شاهکاری میان رده از شرکت گوگل است که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. پرچمداران در نهایت قدرت و بدون کم ترین نقطه ضعفی به بازار عرضه می‌شوند و با یکدیگر رقابت می‌کنند اختلاف آنها بسیار جزئی و نزدیک به هم است. برند گوگل در بازار تلفن همراه میزان فروش به اندازه سامسونگ , شیائومی و اپل ندارد اما این دلیل بر آن نیست که گوشی بی‌ارزش و بی‌کیفیت نیست حتی در بازار ایران هم طرفداران بسیاری را توانسته جذب خود کند ولی به هر حال به دلیل مشکلاتی که در پیدا کردن اینگونه گوشی‌های خاص وجود دارد میزان فروش کمتری را تجربه می‌کند.

این موضوع روشن و مبرهن است که همه افراد توانایی خرید گوشی‌های گران قیمت پرچمدار را ندارند قیمت بالای این گوشی‌ها دسته بسیاری از مردم را از خرید این گوشی حذف می‌کند اما معمولاً شرکت‌های سازنده به سراغ تولید محصولاتی می‌روند که با قیمتی مناسب‌تر و مشخصاتی مشابه پرچمدار خواهد بود. گوشی گوگل Pixel 7a میز از این دسته از تلفن‌های هوشمند است که با قیمتی به مراتب مناسب‌تر نسبت به پرچمدار اصلی وارد بازار شد. طراحی مشابه با پرچمدار اصلی مشخصات قابل قبول و قدرتمند صفحه نمایش با کیفیت دوربین‌های با رزولوشن بالا و پردازنده قوی تنها گوشه‌ای از نقاط گوشی گوگل Pixel 7a قوت است.

سریع تر از همه بروزرسانی های اندرویدی را دریافت کنید

گوگل Pixel 7a

با گوگل Pixel 7a در دریافت بروزرسانی اول باشید

 

با خرید گوشی‌های گوگل فارغ از اینکه چه مدلی را مد نظر داشته باشید یک نکته مثبت در همه آنها یکسان است و آن هم پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت در کنار سریع‌ترین زمان دریافت نسبت به سایر برند‌های اندرویدی دیگر که این موضوع گوگل را سرآمد تمام برندهای اندروید. معمولاً سایر شرکت‌های تلفن همراه و کاربران آنها د مدت‌های نسبتاً زیادی را برای دریافت به روز رسانی‌های اندرویدی صبر کند که این موضوع در گوشی گوگل Pixel 7a وجود ندارد یکی از دلایل طولانی شدن دریافت به روز رسانی‌ها در رقبای گوگل سوار کردن رابط کاربری اختصاصی هر شرکت روی اندروید خالص است که باعث زمانبر شدن دریافت اندروید جدید می‌شود.

از آنجایی که گوگل مالک اندروید است طبیعی است که محصولات خودش سریع‌تر از همه از آخرین نسخه بهره‌مند شوند از طرف دیگر گوگل از هیچگونه رابط کاربری در گوشی‌های خود استفاده نمی‌کند و به عبارت دیگر از اندروید خام برخوردار است. بدون شک همین یک مورد می‌تواند گوشی گوگل Pixel 7a را نسبت به سایرین متمایز کرده و برگ برنده بزرگی برای رقابت با سایر رقبا باشد. مشکل زمانبندی دریافت به روز رسانی معمولاً در تمام برندها وجود دارد و حتی در برخی از مواقع به دلیل مشکلات و عدم تعهد لازم شرکت برخی گوشی‌ها که انتظار می‌رود آپدیت را دریافت کنند این عمل اتفاق نمی‌افتد. برای خرید لوازم جانبی گوگل کلیک کنید.

سخت افزار قدرتمند گوشی گوگل Pixel 7a

یکی از بزرگترین ویژگی‌های مثبت ی‌های پرچمدار سخت‌افزار قدرتمند و جذاب آنهاست که اصلاً به همین دلیل است که کاربران به سمت خرید آنها سوق پیدا می‌کنند. اما همانطور که گفتی پرچمداران بسیار گران قیمت هستند و این موضوع باعث عدم دسترسی اکثریت مردم به آنها می‌شود. اما یک خبر بسیار جذاب درباره گوشی گوگل Pixel 7a وجود دارد و آن هم سخت‌افزار قدرتمند و بی رحم آن است. گوگل از هیچ کدام از پردازنده‌های دو شرکت مطرح یعنی مدیاتک و کوالکام استفاده نمی‌کند و این یک وجه تمایز بزرگ برای این کمپانی آمریکایی به شمار می‌رود چرا که گوگل از پردازنده اختصاصی و ساخت خود در گوشی‌ها با نام تنسور استفاده می‌کند.

گوگل Pixel 7a

پردازنده اختصاصی Tensor G2 در گوگل Pixel 7a

 

همانطور که حتماً مطلع هستید گوگل از Tensor G2 به عنوان پردازنده در پرچمداران سری ۷ خود بهره میبرد که هیچ مشکلی در اجرای برنامه‌های سنگین ندارد و نهایت قدرت بالاترین پردازش‌های گرافیکی و بازی‌ها را اجرا می‌کند. G710-MP7 پردازش گرافیک را بر عهده دارد اما نکته مثبت جذاب گوشی گوگل Pixel 7a بهره‌بندی از پردازنده پرچمدار گوگل یعنی همان Tensor G2 است. بنابراین شما می‌توانید با نصف هزینه خرید گوگل پیکسل ۷ پرو این میان رده جذاب را خریداری کنید. بدون تردید شما هیچ مشکلی در اجرای نرم افزار و بازی های سنگین نخواهید داشت. حافظه داخلی در این گوشی ۱۲۸ تا مقدار رم ۸ گیگابایت است و امکان استفاده از کارت حافظه وجود ندارد.

کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی جذاب گوشی گوگل Pixel 7a

طراحی سری ۷ گوشی‌های گوگل توانست تحسین کارشناسان و کاربران را در پی داشته باشد شکل متفاوت طراحی دوربین پشت و همچنین طرح زیبای پنل پشتی توانسته ظاهری متفاوت نسبت به تمام گوشی‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم را به خود بگیرد. البته بسیاری از افراد ممکن است این طراحی را نپسندند که کاملاً طبیعی است اما به طور کل امتیاز سری ۷ گوگل در بخش طراحی قابل تحسین است. دقیقاً همانند بخش پردازنده گوگل از طرح پرچمدار خود در گوشی گوگل Pixel 7a استفاده کرده که این موضوع نیز ویژگی جالبی که می‌تواند خریداران را به خرید آن تشویق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *