News

4 ویژگی گلس موتورولا اج 30 پرو

گلس

همه ما استفاده از گلس برای گوشی را امری ضروری و واجب میدانیم. استفاده از محافظ صفحه یک امر متداول میان کاربران محسوب می‌شود تقریباً کسی را پیدا نمی‌کنید که از این محصول برای محافظت از نمایشگر موبایل استفاده نکرده باشد. نمایشگرها حساس‌ترین قطعه موبایل نیز محسوب می‌شوند و در کنار این بالاترین قیمت را هم به خود اختصاص دادند. تمامی ویژگی‌ها که گفته شد نشان از اهمیت بالای این قطعه روی اسمارت خون‌های امروزی می‌دهد پس مراقبت بیشتر از آنها کار عاقلانه و درستی است. اگر به دنبال لوازم جانبی گوشی موتورولا اج 30 پرو ادامه این مقاله را حتماً دنبال کنید.

همه ما برند موتورولا را قدیمی‌ترین و خاطره انگیزترین کمپانی سازنده تلفن همراه میدانیم این شرکت آمریکایی دوران اوج خوبی را سپری کرد و توانست بازار را به تسخیر خود درآورد اما پس از مدت‌ها به دلیل اشتباهاتی که در تجارت خود انجام داد دچار ضرر دهی و نهایت مجبور به فروش امتیاز خود به لنوو باشد. اما این شرکت همچنان به تولید گوشی‌های هوشمند در هر سه سطح پرچمدار , میان رده و اقتصادی ادامه می‌دهد حتی لنوو در عرصه گوشی‌های تاشو نیز قدم گذاشته و توانسته رقیب سرسختی برای سامسونگ و هواوی باشد. در بازار کشور ما نیز موتورولا برند محبوبی است اما مشکل یافتن قاب گلک برای آنها همچنان وجود دارد.

گلس

اندازه دقیق گلس منطبق با نمایشگر گوشی

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم نمایشگر قطعه حساسی در اسمارتفون‌های امروزی بنابراین کاربران از گلس استفاده می‌کنم تا حدودی میزان مقاومت آن را افزایش دهند. موتورولا نیز در دسته برندهای خاص بازار ایران دسته‌بندی می‌شود بنابراین صاحبان این گوشی‌ها هم در لوازم جانبی به مشکل می‌خورند. که موتورولا اج 30 پرو نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود و کاربرانش برای پیدا کردن قاب و گلس قطعاً به مشکل می‌خورند و این موضوع برای آنها خوشایند نخواهد بود. در ادامه با معرفی گلس موتورولا اج 30 پرو به این مشکل پایان خواهیم داد از تا انتها همراه ما باشید تا ۴ ویژگی اصلی آن را برای شما بیان کنیم.

گلس موتورولا اج 30 پرو برند ردلیبل چه خصوصیاتی دارد؟

وظیفه اصلی گلس‌ها در تمام مدل‌ها یکسان است محافظت از گوشی اما متریال متفاوت مکانیزم تولید و کاربرد هر یک از آنها تفاوتشان را نسبت به یکدیگر رقم می‌زند. اگر کمی در بازار لوازم جانبی جستجو کرده باشید و با برندهای معتبر در این حوزه آشنایی داشته باشید حتماً برند رد لیبل را خواهید شناخت یکی از با کیفیت‌ترین مرغوب‌ترین و مطلب این کمپانی‌های محافظ نمایشگر که خود را به بازار و کاربران خود اثبات کرده است. این محبوبیت ناشی از چند مورد اصلی است که یکی از آنها استفاده از متریال و مواد اولیه با کیفیت است متریال و مواد اولیه بیشترین تاثیر روی کیفیت نهایی محصول خواهند گذاشت.

مورد بعدی کیفیت چسب نیست که در محصول به کار می‌رود. هنگام نصب گلس فرق کرد کاربران با حباب‌های ریزی زیر نمایشگر مواجه میشوند که حس ناخوشایندی ایجاد می‌کند. وجود گرد و غبار چربی‌های موجود روی صفحه نمایش و حتی وجود اثر انگشت یکی از عواملی است می‌تواند این حباب‌ها را ایجاد کند ولی مورد دیگری وجود دارد و آن هم استفاده از چسب ضعیف و بی‌کیفیت است که به دلیل نامعقوب بودن مواد اولیه در محصولات تقلبی این مشکل پیش می‌آید. اما در محافظ‌ ردلیبل به دلیل استفاده از با کیفیت‌ترین متریال موجود هرگز این مشکل نخواهید دید. این شاخصه یک برند مطرح و مرغوب است.

گلس

شفافیت بالای گلس فول چسب شیشه ای

 

موضوع سوم میزان مقاومت است که شاید مهمترین وظیفه و مهم‌ترین اصل در انتخاب یک گلس به شما برود ضربه خوردن و برخورد با اجسام تیز بیشترین عواملی است که میتواند موجب آسیب دیدگی نمایشگر گوشی شود. استفاده از این گونه محصولات می‌تواند تا حد بسیار زیادی میزان آسیب دیدگی را کاهش و ضررهای سنگین جلوگیری کند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی می‌تواند تا یک سوم قیمت کل گوشی تمام شود و این مورد رقم کمی نیست ردلیبل با بیشترین مقاومت در برابر ضربه خط و خش و هرگونه حادثه دیگری مقاومت در برابر چربی اثر انگشت و برخورد با نور مستقیم را نیز دارد.

نصب آسان بسیاری از کاربران تلفن همراه وقتی اقدام به خرید گلس یا محافظ نمایشگر می‌کنند به دنبال شخصی می‌گردند که آن را روی گوشی نصب کند. علاوه بر تحمیل یک هزینه برای اجرت نصب اتلاف وقت نیز موجب زیان بیشتر شما خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جذاب برندیبل نصب آسان است و شما می‌توانید با کمی دقت و حوصله خودتان محافظ را روی نمایشگر گوشی خود نصب کنید. نصب اینگونه محافظ‌ها نیاز به تخصص و افراد خبره نخواهد داشت به طوری طراحی شده که بتواند به راحتی روی نمایشگر نصب شود. از این بابت نیز یک ویژگی مثبت و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *