News

خرید عمده لوازم جانبی گوشی های وان پلاس

لوازم جانبی

چالش‌های یافتن لوازم جانبی وان پلاس بر کاربران آن ناآشنا نیست این نام تجاری با وجود اینکه تا محصولاتش سر و صدای زیادی را در بازارهای جهانی به پا کرد اما در بازار کشور ما متاسفانه فروغ و شناخت بالایی ندارد اگر صاحب گوشی سامسونگ باشیم و یا اپل یا حتی هواوی به راحتی می‌توانید با مدت زمان کمی جستجو در بازار فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی انواع مختلف قاب گلس و سایر محصولات مشابه را پیدا کنید. اما این موضوع برای برندهای نوظهور بازار کشور کاملاً برعکس است. اما این کمرنگ بودن حضور وان پلاس در بازار نشانه عدم استقبال کاربران نیست و اتفاقاً طرفداران زیادی هم در ایران دارد این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد.

ایران دیجی مال با تمرکز ویژه بر روی این نقطه ضعف بازاره لوازم جانبی موبایل سعی کرده تا دغدغه برندهای خاص را که وان پلاس هم جزو آن محسوب میشود را برطرف کند. جذابیت این بازار دست کمی از دنیای خود گوشی‌ها ندارد و چه بسا به دلیل تنوع بالاتر در محصولات در بعضی از جنبه‌ها هیجان بیشتری هم داشته باشد. حتماً برای خیلی از شما پیش آمده که طرفدار محصولی از یک نام تجاری هستید اما به دلیل نگرانی از پیدا نکردن لوازم و دردسرهای آینده‌اش از اقدام خود پشیمان شدید. اگر طرفدار گوشی‌های خاص هستید دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید و با خیالی راحت گوشی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

لوازم جانبی

قاب های با کیفیت دسته لوازم جانبی گوشی های وان پلاس

 

مشکلات صاحبان فروشگاه لوازم جانبی با برند های خاص بازار

در اینجا می‌خواهیم از زاویه دیگر به این موضوع بپردازیم همانطور که صاحبان و کاربران خود گوشی‌ها با چالش کمبود لوازم جانبی مواجه می‌شوند این موضوع برای فروشندگان نیز مشکل آفرین خواهد بود. شاید با خود بگویید با وجود تصاحب درصد بالایی از بازار موبایل توسط سامسونگ شیائومی و اپل در ایران شاید برندهای ناشناخته آنقدرها هم اهمیت نداشته باشد. اما اینگونه نیست همانطور که در بخش مقدمه گفتیم این گوشی‌ها طرفداران خاص خود را دارند که تعدادشان هم کم نیست. شاید بسیاری از شما که در حال خواندن این مقاله هستید صاحب فروشگاهی باشید و با همین مشکل مواجه شدید. در ادامه همراه من باشید.

خرید عمده لوازم جانبی گوشی های وان پلاس

شاید این تیتر برای شما کمی عجیب باشد وقتی از بحران کمبود لوازم جانبی صحبت می‌کنیم قاعدتاً خرید به صورت عمده نیست چندان آسان نخواهد بود. اما میانه تمام محصولات این دسته دو گزینه بیشتر از همه طرفدار دارد و وظیفه مهمی را هم در گوشی ایفا می‌کند و آن هم بحث محافظ‌ها است. چه قاب‌ها که محافظ بدنه گوشی هستند و چه گلس‌ها که وظیفه حفاظت از نمایشگر را به عهده دارند. وقتی از فروشندگان لوازم جانبی موبایل بپرسید که دیشب فروشتان شامل چه مواردی است بی هیچ تردیدی قاب و گلس را نام خواهند برد. و می‌گویند بخش عمده‌ای از فروشمان به همین محصولات باز می‌گردد.

لوازم جانبی

گلس های مقاوم و شفاف در دسته لوازم جانبی گوشی های وان پلاس

 

یکی از دلایلی که برند های بزرگ و پرفروش مثل سامسونگ و اپل که در ایران بسیار موفقند همین تیراژ بالای محصولاتشان در بازار است. ایران دیجی مال تمام سعی خود را بر این داشته که با حذف واسطه‌ها بهترین قیمت را برای فروشندگان عزیز در نظر بگیرد. فراموش نکنید که تمامی محصولات ما ضمانت اصالت کالا دارند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند. همانطور که می‌دانید در این گونه محصولات کیفیت محصول تاثیر بسزایی در میزان فروش و استقبال مشتری دارد و در صورت نداشتن این فاکتور مهم قطعاً نمی‌توانید فروش خوبی را تجربه کنید و همیشه با اعتراض مشتریان خود روبرو خواهید بود و این شماره متضرر می‌کند.

چگونگی خرید لوازم جانبی به صورت عمده از ایران دیجی مال؟

ایران دیجی مال یک فروشگاه مولتی برند است و این به آن معنی است که طیف گسترده ای از محصولات برندهای مختلف به فروش می‌رسد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می‌توانید انواع قاب و گلس و بسیاری محصول دیگر را به صورت عمده از این فروشگاه تهیه کنید و برای انجام این کار کافی است با شماره‌ های 77658613-021 و 36901506-021 تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم توسط همکاران ما صورت بپذیرد به دلیل شلوغی خطوط و ارتباطی آسان‌تر می‌توانید از طریق پیام در فضای مجازی و پیام رسان‌ها با شماره‌های 09102933795 و 09052635493 در ارتباط باشید. حجم پیام‌ها بالاست لطفاً در دریافت پاسخ شکیبا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *