News

خرید قاب عمده وان پلاس Nord N100

قاب یکی از پرفروش‌ترین محصولات در لوازم جانبی موبایل است کاربران برای اینکه بیشتر بتوانند از گوشی خود محافظت کنند از این ابزارها استفاده می‌کنند. به دلیل قیمت مناسب و کاربردی بودن این دسته از محصولات که وظیفه محافظت از گوشی را بر عهده دارند متعاقباً فروش بالایی را هم تجربه می‌کنند. همین موضوع موجب گسترش بازار آنها و افزایش استقبال کاربران خواهد شد. بنابراین بازار فروش و رقم‌های رد و بدل شده در میان محصولات لوازم جانبی کمتر از خود گوشی‌های هوشمند نیست. از طرف دیگر گرانی بیش از حد گوشی‌ها کاربران را به این سمت سوق می‌دهد. با وبلاگ ایران دیجی مال همراه باشید.

برند وان پلاس برای بسیاری از ایرانی‌ها ناشناخته است کیفیت ساخت بالا دارا بودن اندروید خام و پرسرعت و امکانات مناسب از شاخصه‌های اصلی این برند محبوب چینی محسوب می‌شود. به تازگی این برند نیز به بازار کشور ما راه پیدا کرده است که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته اما یک مشکل بزرگ برای صاحبان این گوشی به وجود آمده و آن هم نایاب بودن و یا کمیاب بودن لوازم جانبی گوشی وان پلاس Nord N100 مثل قاب و گلس است. اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های وان پلاس هستید حتماً ادامه این مقاله را از دست ندهید چرا که ایران دیجی مال پیشنهاد ویژه‌ای را برای شما دارد تا دیگر نگران قاب و گلس گوشی خود نباشید.

قاب

محافظت از صفحه نمایش در قاب فیبر کربن

 

مشکل کمبود قاب وان پلاس Nord N100 برای فروشندگان لوازم جانبی

سری نورد وان پلاس از محصولات اقتصادی این شرکت است. قیمت بسیار مناسب امکانات جذاب و سخت‌افزار قدرتمند ویژگی‌های اصلی گوشی‌های سری نورد به شمار می‌رود. Nord N100 یکی از اعضای خانواده نورد نامیده می‌شود که که فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کرده و در بازار جهانی مورد استقبال شدید کاربران تلفن همراه است اما همانطور که در بخش مقدمه گفتیم مشکل لوازم جانبی از جمله قاب گوشی برای وان پلاس Nord N100 نیز وجود دارد. اما امروز می‌خواهیم بعد دیگری از این مشکل را بیان کنیم و آن هم مشکل فروشندگان است. زمانی که مشتری برای خرید قاب‌های وان پلاس فرروشندگان مراجعه می‌کند معمولاً با پاسخی منفی مواجه می‌شود.

پیشنهاد ویژه ایران دیجی مال خرید به صورت عمده با قیمتی استثنایی است که علاوه بر رفع نیاز مشتریان خود و جلب رضایت آنها می‌توانید سود فروش خود را افزایش دهید. کیفیت مهم‌ترین نکته‌ای است که باید هنگام خرید توجه ویژه‌ای به آن داشت. قاب ها وظیفه محافظت از گوشی را به عهده دارند پس باید خود دارای کیفیت قابل قبولی باشند. محافظ فیبر کربن یکی از قدیمی‌ترین محصولاتی است که در این دسته می‌توانید به آن اعتماد کنید و با خیالی آسوده به مشتریان خود پیشنهاد دهید. گزینه دوم نیز محافظ سیلیکونی است که با ضخامت بسیار مناسبش می‌تواند در برابر ضربات نیمه سنگین و سنگین محافظ خوبی برای گوشی باشد.

قاب

طراحی جدتب و شیک قاب فیبر کربن

 

اگر از فروشندگان لوازم جانبی موبایل هستید و برای برندهایی مثل وان پلاس که برندهای خاصی در ایران محسوب می‌شوند دچار مشکل هستید مشتریان این دست از گوشی‌ها را از دست می‌دهید ان نباشید می‌توانید قاب‌های با کیفیت و زیبای انواع گوشی‌های وان پلاس از جمله Nord N100 آن هم در تعداد بالا و به صورت عمده با قیمتی استثنایی از ما خریداری کنید. به دلیل واردات به صورت مستقیم و حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده محصولات ما به مراتب کمتر از سایر فروشندگان است. بنابراین این اطمینان را به شما خواهیم داد که با بهترین قیمت محصول را خریداری می‌کنید.

برای آگاهی از شرایط و چگونگی روش خرید دریافت راهنمایی‌های دقیق به وسیله کارشناسان می‌توانید در ساعت اداری با ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهاد را پیش روی شما قرار دهیم. اگر صاحب کسب و کار هستید و یا فروشگاه لوازم جانبی را اداره می‌کنید با ما در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد را ارائه کنیم. نکته لازم به ذکر این است که تمام محصولات ارائه شده از کیفیت بالایی برخوردار است و ضمانت اصالت کالا را دارا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *