News

معرفی گلس خوب برای موتورولا G52

گلس

محصولی که بسیاری از ما برای محافظت از نمایشگر گوشی از آن استفاده می‌کنیم تا بتوانیم میزان مقاومت آن را در برابر ضربه و به خصوص خط و خش افزایش دهیم. صفحه نمایش گوشی حساس‌ترین شکننده‌ترین و گران قیمت‌ترین قطعه گوشی هوشمند همین موضوع باعث می‌شود تا حساسیت مراقبت از آن از سایر بخش‌ها بیشتر باشد. البته آمار نشان می‌دهد که میزان آسیب‌پذیری گوشی هم غالباً مربوط به همین نمایشگر آن است که موجب تحمیل هزینه‌های سنگینی بر دوش کاربر میشود. اینجاست که استفاده از محافظ صفحه نمایش می‌تواند به کمک شما بیاید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه از زمان هم صرفه‌جویی شود.

همانند هر محصول دیگری گلس نیز شامل درجه کیفی‌های متفاوتی است. شکستن نمایشگر موبایل یکی از دردناک‌ترین و بدترین لحظاتی است که یک کاربر می‌تواند تجربه کند نه تنها هزینه بسیار بالای تعمیر آن یک موضوع بسیار چالش برانگیز و بزرگ است بلکه با یک صفحه نمایش آسیب دیده عملاً کارایی گوشی نیز از بین می‌رود اینجاست که باید به فکر این باشیم که بیشتر از این قطعه ارزشمند گوشی‌های هوشمند محافظت کنیم. برای خرید یک محافظ صفحه خوب میزان مقاومت و کیفیت ساخت محصول خواهد بود که اهمیت بالایی دارد. با ایران دیجی مال (اینستاگرام) همراه باشید تا گلسی با کیفیت برای موتورولا G52 معرفی کنیم.

گلس

شفافیت بالای گلس شیشه ای گوشی موتورولا G52

 

برندهایی مثل موتورولا که اتفاقاً طرفداران زیادی را در بازار ایران دارند متاسفانه همانند سامسونگ و شیائومی یا هواوی و اپل بازار خوبی ندارند و همین موضوع باعث اذیت شدن کاربرانشان برای خرید لوازم جانبی موتورولا G52 آنهاست. ما با تمرکز بر این مبحث سعی کردیم برندهایی که در بازار ایران حضور کمرنگ‌تری دارند را شناسایی و نسبت به تامین لوازم جانبی آنها اقدام کنیم. در ادامه این مقاله به معرفی یک گلس خوب و با کیفیت برای یکی از رده‌های جذاب موتورولا یعنی G52 خواهیم پرداخت.

 

معرفی گلس با کیفیت برای موتورولا G52

یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین گلس‌هایی که در میان کاربران طرفداران خوبی دارد محافظ های شیشه‌ای هستند این محافظ‌ها به دلیل کیفیت بالا و شفافیت خوبی که دارند علاوه بر محافظت هیچگونه افت کیفیتی به همراه نخواهند داشت. گیمرهای موبایل بزرگترین چالشی که به همراه دارند افت کیفیت نمایشگر آن هم به سبب استفاده از محافظ‌های بی‌کیفیت است معمولاً استفاده از اینگونه محصولات باعث اندکی افت روشنایی و کیفیت صفحه نمایش موبایل می‌شود. اما اگر محصول مورد نظر از کیفیت ساخت بسیار بالا بهره‌مند باشد می‌تواند بدون افت کیفیت عملیات محافظ را به خوبی انجام دهد.

گلس

اندازه دقیق گلس شیشه ای

 

همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این محصول کیفیت ساخت بالاست اگر یک گلس بخواهد محافظت خوبی از نمایشگر داشته باشد باید ابتدا خود کیفیت بالایی داشته باشد این موضوع هم در متریال و هم در مواد اولیه به کار رفته تعیین کننده خواهد بود. گلس با کیفیت محافظی است که بتواند طول عمر بالایی را سپری کند معمولاً اینگونه محصولات در مدت کوتاهی عمر خود را از دست می‌دهند و کاربر مجبور به تعویض آنها می‌شود. اما این موضوع در محافظ شیشه‌ای به هیچ عنوان دیده نمی‌شود چرا که هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم اینکه از تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید آن استفاده شده است.

 

زیر نور مستقیم شاهد انعکاس نور نخواهیم بود و در اینجا نیز قدرت دید کاهش پیدا نمی‌کن د عدم جذب اثر انگشت عدم جذب چربی و لمس پذیری فوق العاده بالا از شاخص‌های اصلی محافظ شیشه ای میباشد. اما در اینجا ی از لطف نیست که به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات کاربران برای این گونه محصولات اشاره کنیم و آن هم نصب آنهاست. وقتی گلسی را تهیه می‌کنید حتماً به دنبال شخصی می‌گردید که آن را برای شما نصب کند اما در مورد این محصول نیازی به این کار نیست. به دلیل نوع طراحی شما می‌توانید با کمی دقت خودتان محافظ صفحه را روی گوشی نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *