News

بررسی 4 ویژگی قاب طرح مخمل پیکسل 7 پرو

قاب طرح مخمل

قاب طرح مخمل چه ویژگی‌هایی دارد آیا می‌توان به عنوان یک محافظ مطمئن به آن اتکا کرد؟ هدف ما از تهیه یک قاب محافظ گوشی حفاظت آن در برابر حادثه و به خصوص ضربه و خط و خشی است که ولاً گوشی‌ها با آن مواجه می‌شوند. اگر سری به سطح شهر بزنید و از تعمیرکاران موبایل سوال کنید می‌بینید که بیشتر ب‌های گوشی مربوط به ضربات فیزیکی است که به آنها وارد می‌شود. این موضوع می‌تواند به دلیل سقوط از ارتفاع و یا برخورد جسم تیز یا سقف آنها باشد که موجب شکستگی و آسیب شدید خواهد شد. امروز برای پرچمدار گوگل قابی را معرفی خواهیم کرد که چهار ویژگی اصلی دارد پس با ایران دیجی مال همراه باشید.

گوشی‌های پیکسل برند گوگل مانند سامسونگ و شیائومی یا اپل بازار بزرگی در ایران ندارند اما در عوض طرفداران خوبی دارند این موضوع را می‌توان از خود کاربران هم دریافت کرد که علاقمندان به گوشی های پیکسل کم نیستند. چند ماهی است که پیکسل ۸ پرو توسط گوگل معرفی و به بازار عرضه شده اما هنوز تعداد زیادی از کاربران هستند که پرچمدار سال گذشته گوگل را در دستان خود دارند وقتی گوشی پرچم‌دار خریداری می‌کنید حداقل تا چند سال نیازی به تعویض آن وجود ندارد و این موضوع در پرچمداران گوگل هم صدق خواهد کرد. امروز با معرفی قاب طرح مخمل گوشی گوگل پیکسل ۷ پرو در خدمت شما هستیم.

امکان ندارد گوشی جدید تهیه کنید به فکر خرید قاب برای آن نباشید به خصوص اگر این گوشی پرچم‌دار باشد بیشتر مراقب آن هستید تا در مواقع حادثه اتفاقی برایش نیفتد آسیب دیدن گوشی برای هیچکس خوشایند نیست این آسیب دیدگی زمانی بدتر می‌شود که گوشی صدمه جدی ببیند. تا به امروز در بازار لوازم جانبی موبایل محصولات زیادی معرفی شدند گجت‌هایی جذاب زیبا و البته کاربردی که توانستند استفاده از موبایل‌ها را برای ما لذت بخش‌تر می‌کنند اما بدون شک یکی از مفیدترین این محصولات قاب گوشی بود که وظیفه حفظ سلامت گوشی را بر عهده داشت. حال به سراغ ویژگی‌های قاب طرح مخمل می‌رویم.

قاب طرح مخمل

قاب طرح مخمل پیکسل 7 پرو رنگ سبز

 

ما در فروشگاه ایران دیجی مال سعی کردیم تا برندهای خاص و متفاوت را که گوگل هم جزوی از آنهاست در اولویت خود قرار دهیم و لوازم جانبی گوشی گوگل Pixel 7 pro برندهایی از این دست را به صورت مرتب در دسترس کاربران بگذاریم. قاب طرح مخمل پیکسل 7 پرو یکی از گزینه‌های جذاب برای شماست که دارای چهار ویژگی مهم و اساسی می‌باشد که در ادامه به بررسی این چهار ویژگی خواهیم پرداخت. با داشتن اطلاعات کافی قبل از خرید هر محصول می‌توانید رضایتمندی خود را هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید به حداکثر ممکن افزایش دهید. در ادامه با همراه باشید تا ویژگی‌های این محصول جذاب را بررسی کنیم.

قاب طرح مخمل علاوه بر ویژگی‌های کلی که یک قاب دارد دارای خصوصیات منحصر به فردی است که فقط در این محصول می‌توانید آن را ببینید. همه ما می‌دانیم که میزان مقاومت و به طور کلی محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط و خش‌های عادی تنها وظیفه صلی قاب ها محسوب می‌شود و این خصوصیات ویژگی‌هایی است که در هر قابی باید وجود داشته باشد. وقتی ویژگی مقاومت و یا خصوصیت دیگری همچون ظاهر شکیل و کیفیت ساخت بالا به آن افزوده شود قاعدتاً می‌تواند ارزش خود را افزایش دهد و ضمن اینکه با طول عمر بالای خود در هزینه‌های خریدار نیز صرفه‌جویی کند و این جذاب خواهد بود.

4 ویژگی قاب طرح مخمل پیکسل 7 پرو

طراحی و شکل ظاهری

وقتی اقدام به خرید محصولی می‌کنید اولین چیزی که با آن روبرو می‌شوید شکل ظاهری و طراحی آن است. در قاب نیز همین موضوع دیده می‌شود قاب طرح مخمل همانطور که از نامش پیداست ظاهر شبیه مخمل دارد و حس لوکس بودن را به شما خواهد داد. استفاده از مخمل میتواند باعث افزایش قیمت محصول شود و این موضوع توانایی خرید را برای کاربران کاهش می‌دهد برای حل این مشکل استفاده از طرح‌های با کیفیت میتواند راه حل خوبی باشد. این قاب بسیار جذاب شکیل و زیبا طراحی شده و زیبایی بصری گوشی شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد و باعث زیبایی بیشتر آن خواهد شد.

مقاومت

مقاومت قاب اصلی‌ترین شاخصه‌ای است که شما هنگام خرید باید به آن توجه کنید ولی نکته اساسی این است که یک قاب با کیفیت باید تمام ویژگی‌ها را با هم در اختیار داشته باشد به طور مثال اگر یک قاب ظاهر زیبایی داشته باشد اما مقاومت خوبی نداشته باشد نمی‌تواند انتخاب خوبی قلمداد شود و یا مقاومت بالا و ظاهری نه چندان دلچسب کاربران را برای خرید جذب نمی‌کند قیمت نیز اینجا بسیار مهم است که در ادامه به آنهم اشاره خواهیم کرد. دلیل ساختار محکم سه لایه قابل طرح مخمل گوشی گوگل پیکسل 7 پرو این اطمینان به شما داده خواهد شد که در هنگام حادثه آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود و خیالتان از این بابت آسوده باشد.

قاب طرح مخمل توانسته زیبایی را با مقاومت تلفیق کرده و یک محصول جذاب را پیش روی شما قرار دهد. در بسیاری از محصولاتی که در بازار لوازم جانبی ه عنوان قاب گوشی می‌بینید این موضوع به چشم می‌خورد که زیبایی و شکل ظاهری فدای مقاومت شده است و برای اینکه قاب زیبا به نظر برسد از میزان استحکام و مقاومت آن کاسته شده است. یک قاب استاندارد که دارای یژگی‌های محصولی با کیفیت و اورجینال است باید هم مقاومت را در نظر بگیرد و هم زیبایی را که در این محصول به خوبی هر دو رعایت شده تا به بهترین نتیجه ممکن برسد حال اینکه شما کدام فاکتور را مهمتر می‌دانید به سلیقهتان باز می‌گردد.

قاب طرح مخمل

قاب طرح مخمل پیکسل 7 پرو رنگ قرمز

 

قیمت

قیمت از فاکتورهای اصلی برای خرید محصول خواهد شد با کیفیت بودن هر کالایی مجوز بر قیمت بالای آن نمی‌شود. کالای با کیفیت و اورجینال قیمت منطقی و مناسبی دارد که قاب طرح مخمل گوگل پیکسل 7 پرو نیز از این قاعده پیروی می‌کند. در بازار لوازم جانبی قیمت قاب‌های گوشی آنقدر تنوع بالایی دارد که بسیاری از کاربران را در هنگام خرید سردرگم می‌کند برخی از خریداران نیز کالاهای بی‌کیفیت و ارزان قیمت را به دلیل شباهتشان با مشابه اورجینال با قیمت اصل به فروش می‌رسانند. در هنگام خرید قاب برای گوشی حتماً به موضوع قیمت نیز توجه کنید تا دچار ضرر نشوید.

یکی از ویژگی‌های جذاب و قاب طرح مخمل استاندارد بودن قیمت آن است با تمام این خصوصیاتی که از این محصول گفتیم شاید تصور می‌کردید که باید رقم بالایی را بابت آن بپردازید در واقع اینطور نیست با وجود کیفیت بالای این محصول قیمت آن کاملاً منصفانه و قابل دسترس است ما همیشه این موضوع را بیان کردیم که هیچگاه قیمت لاک تعیین کننده‌ای برای نشان دادن کیفیت هیچ محصولی نیست. یکی از سوالات پرتکرار کاربران دغدغه‌های اصلی آنها قطعاً بحث قیمت است اما باید این را در نظر داشته باشید که علاوه بر این مولفه به سایر موارد نیز دقت داشته باشید تا به انتخابی صحیح برسید.

پوشش کامل گوشی

مهمترین و یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در بخش مقاومت بدون شک میزان پوشش دهی قاب است دقت کرده باشید در برخی از محصولاتی که در بازار دیده می‌شود لبه‌ها تحت پوشش قاب نیستند همین موضوع خطرناک خواهد بود و هنگام حادثه قطعاً خطر آسیب دیدن گوشی افزایش خواهد یافت وقتی به صورت کامل فریم و قاب پشتی مورد محافظت قاب قرار نگرفته باشد از همان نقاط هنگام حادثه آسیب می‌بیند. قاب طرح مخمل پیکسل ۷ پرو با پوشش دهی ۱۰۰ درصدی اطمینان کامل را از حداکثر مقاومت و محافظت از گوشی به شما خواهد داد و جای نگرانی باقی نمی‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *