News

چطور باید گلس با کیفیت را از گلس بی کیفیت تشخیص داد؟

گلس

در میان محصولات لوازم جانبی موبایل بدون شک گلس یا همان محافظ صفحه نمایش پر فروش ترین عضو این دسته به شمار میرود. همه ی ما در طول روز به دنبال مشغله و گرفتاری های روزمره ی خود هستیم و گرفتاری منحصر به فرد خود را داریم. مردم بر این مسئله آگاهند که گوشی های امروزی قیمت ارزانی ندارند و این موضوع با اوضاع نه چندان مطلوب اقتصاد اعم از کاهش ارزش پول تا تغییر ناگهانی قیمت دلار باعث نا مساعد کردن قیمت هایی میشوند که مستقیما با دلار در ارتباط اند. حال فرض کنید شما با تمام این مشکلات با هزاران زحمت یک گوشی برای خود تهیه کرده اید.

مسلما باید به فکر حفاظت از آن باشید تا با آسیب دیدنش شما متحمل هزینه سنگین تعمیر و یا تعویض نشوید. در پست های گذشته به این اشاره کردیم که گرانترین و حساس ترین قطعه ی موبایل شما صفحه نمایش آن است. شما میبایست برای حفاظت از آن از راهکارهایی استفاده کنید که اولین آن استفاده از یک محافظ صفحه مرغوب است. وقتی وارد بازار لوازم جانبی برای خرید گلس میشوید به معنای واقعی دچار یک تردید بزرگ میشوید. تنوع بسیار بالای این محافظ های صفحه انتخاب شما را با دشواری روبرو خواهد. با من در ایران دجی مال همراه باشید تا بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنیم.

اغلب مردم به اشتباه تصور میکنند که جنس تمام محافظ ها یکسان است و تفاوتی میان آنان وجود ندارد. باید به این افراد با قاطعیت کامل بگویم سخت در اشتباه اند گلس ها انواع مختلفی دارند هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و به بیان دیگر هر کدام از آنها برای کاری طراحی و تولید شده اند. اما تکته ی بسیار مهمی که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم تشخیص گلس با کیفیت از بی کیفیت است. از آنجایی که تیراژ گلس های موجود در بازار بسیار بالاست قطعا محصول بی کفیت نیز در میان آنها یافت خواهد شد.

گلس بی کیفیت نه تنها قادر به محافظت از صفحه نمایش گوشی شما نخواهد شد بلکه موجب کاهش کیفیت صفحه و حتی کاهش مقاومت گوشی در برابر ضربه هایی هرچند کوچک خواهد شد. از این رو انتخاب یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت میتواند از ایجاد هزینه های دومینو وار بعدی جلوگیری به عمل آورد. چند فاکتور اساسی برای معیار سنجی کیفیت گلس ها وجود دارد که ما در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

گلس

پوشش کامل و یکنواخت گلس

 

گلس شیشه ای Samsung Galaxy S21 FE

گوشی Samsung Galaxy S21 FE آخرین نسل از سری فن ادیشن های برند کره ای بود که در بسیاری از موارد مانند طراحی از پرچمدار آن سال یعنی S21 الگوبرداری کرده است. اما این گوشی نیز کانفیگ سخت افزاری قدرتمند و طراخی قابل قبولی داشت. اگر دارنده این گوشی هستید و به دنبال گلس مناسب برای گوشی خود هستید.

کیفیت ساخت: گلس ها وظیفه ی محافظت از صفحه نمایش گوشی ما را دارند پس این امر بدیهی است که خود آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

محافظت در برابر ضربه: شاید با خودتان این سوال را بپرسید که مگر سایر گلس ها این کار را نمیکنند؟ در پاسخ باید به شما بگویم که خیر. متاسفانه برخی گلس های نامرغوب زیان های مالی جبران ناپذیری را به کاربر تحمیل میکنند. یک محافظ صفحه مرغوب باید ضربه را دفع کند تا آسیبی به صفحه نمایش وارد نشود.

کیفیت چسب: داشتن چسبندگی مناسب باعث میشود تا هم عمل حفاظت کاملا درست صورت بپذیرد و همچنین با ایجاد حباب موجب آزرده خاطر شدن کاربر نشود.

قیمت: همیشه در هر خریدی پای قیمت به میان می آید. داشتن قیمت مناسب مزیت بزرگی محسوب میشود. فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با تمرکز بر عرضه انواع مختلف گلس متناسب با برند و مدل هر گوشی سعی بر آن دارد تا با کمترین قیمت آن را به دست شما برساند.

گلس

ابعاد گلس آنتی استاتیک S21 FE سامسونگ

 

ویژگی های گلس شیشه ای Samsung Galaxy S21 FE

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها
  • عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *