News

چرا باید برای گوشی خود از گلس استفاده کنیم؟

گلس

چرا استفاده از گلس یا همان محافظ صفحه امری ضروری میباشد؟ گوشی های هوشمند امروزی قالبا از صفحه نمایش های با کیفیتی برخوردارند و این کیفیت روز به روز در حال افزایش است. گوشی های هوشمند به 4 دسته تقسیم میشوند این 4 دسته عبارت اند از پایین رده , میان رده , بالارده و پرچمدار. این دسته از گوشی ها از گروه هایی هستند که قالب بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دادند. تا انتها همراه من در وبلاگ ایران دیجی مال باشید تا دلایلی که ما را ملزم به استفاده از گلس صفحه نمایش برای موبایلمان میکند را برای شما بیان کنیم.

جلوگیری از ایجاد خط و خش: صفحه نمایش موبایل بیشترین تماس را با انگشتان ما دارد و از آنجایی که درصد قابل توجهی از فرم گوشی را تشکیل میدهد از خطر بیشتری برای آسیب دیدگی از جمله ایجاد خط و خش برخوردار است. درست است که صفحه نمایش مئبایل های هوشمند امروزی تماما از شیشه ساخته شده اند و جنس شیشه به مراتب به نسبت پلاستیک مقاومت بیشتری در برابر خط و خش دارد ولی هیچگاه در برابر خط و خش امنیت صد در صدی نداشته است. پس بهتر است برای حفاظت بیشتر از صفحه نمایش گوشی خود از گلس صفحه استفاده کنید.

گلس

خاصیت ضد آب و اثر انگشت گلس A10 سامسونگ

 

محافظت در برابر ضربه: جنس شیشه در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد اما این موضوع در باب مقاومت در برابر ضربه هرگز صدق نمیکند. شیشه ها در برابر ضربه بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند و مقاومت خوبی در این مورد از خود نشان نمیدهند. از این رو شرکت های تولید کننده موبابل برای افزایش مقاومت صفحه نمایش به فکر چاره افتادند و تصمیم به استفاده از محافظ پیش فرض یا همان گوریلا گلس افتادند. اما آنها هم نمیتوانند به طور کامل از صفحه نمایش شما محافظت کنند و شما میتوانید با استفاده از گلس مقاومت صفحه گوشی خود را افزایش دهید.

صرفه جویی در هزینه: گران ترین قطعه موبایل های هوشمند صفحه نمایش آنهاست که بیشترین وظایف نیز بر عهده ی آن است. از این رو آسیب دیدن این بخش باعث زیان مالی بزرگی خواهد شد. از طرف دیگر در صورت حفاظت صفحه نمایش گوشی شما از ضربه آن هم به دلیل وجود گوریلا گلس باز هم به مراتب هزینه بیشتری را باید صرف تعویض گوریلا گلس کنید.

گلس شیشه ای تمام صفحه و فول چسب آنتی استاتیک موبایل Samsung Galaxy A10

سامسونگ از شرکت های قدرتمند تولید گوشی های هوشمند به حساب می آید که توانسته با افزایش تولید و تنوع بالا در امکانات محصولاتش مشتری های بسیاری را به سمت خود سوق دهد. اما بیشترین تنوع در سبد محصولات موبایل سامسونگ را گوشی های ارزان قیمت و میان رده آن تشکیل میدهند. تعداد بالای سامسونگ در حوزه تولید گوشی های اقتصادی باعث شده تا درآمد بالایی را بدست آورد. اگر به دنبال گلس مناسب برای گوشی خود هستید فروشگاه ایران دیجی مال با قیمت بسیار مناسب امکان خرید آن را فراهم کرده است.

این گلس با پوشش کامل صفحه نمایش گوشی شما از آن در برابر صربه و خط و خش به طور کامل محافظت خواهد کرد. گلس شیشه ای تمام صفحه Samsung Galaxy A10 کاملا شفاف بوده و با نصب آن شاهد هیچگونه افت کیفیتی نخوهید بود. نکته قابل توجه این است که با وجود شفافیت بالای آن این گلس از خاصیت ضد انعکاس نور بهره مند است و این عمل باعث میشود که شما در محیط های پر نور مثل نور مستقیم خورشید دچار افت در دیدن جزئیات نمایشگر نشوید.

گلس

پوشش دادن کامل لبه های صفحه نمایش

 

همچنین این محصول طوری ساخته شده که هیچ تاثیر منفی بر عملکرد لمس گوشی نذاشته و یا موجب اختلال آن نخواهد شد. خاصیت ضد اثر انگشت و ضد چربی از دیگر مزایای گلس شیشه ای تمام صفحه Samsung Galaxy A10 به حساب می آید. نصب آن نیز بسیار آسان بوده و نیاز به ابزار و تخصص خاصی ندارد و خود کاربر با کمی دقت و حوصله قادر به نصب آن خواهد بود.

ویژگی های مهم گلس شیشه ای تمام صفحه و فول چسب آنتی استاتیک موبایل Samsung Galaxy A10

  • شفاف و جلوگیری از انعکاس نور
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر لکه اثرانگشت و چربی
  • مقاومت فوق العاده در برابر ضربه و خط و خش
  • نصب بسیار آسان
  • پوشش کامل صفحه نمایش موبایل و لبه‌ها
  • عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *