Realme

تلفن هوشمند Realme 7 در هند رونمایی شد

شرکت ریلمی هر ۶ ماه از نسل جدید سری اصلی خود در هند رونمایی می‌کند. این سری در همه جای دنیا به جز چین عرضه می‌شود ( بله! با اینکه ریلمی یک شرکت چینی است. )

حال ریلمی دیروز در مراسمی از ریلمی ۷ رونمایی کرد، این موبایل در واقع ششمین نسل ریلمی است زیرا ریلمی ۴ وجود ندارد.

ریلمی ۷ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچ کاملاً تخت بهتره می‌برد که طبق انتظار تکنولوژی IPS LCD دارد و یک سوراخ نمایشگر تکی در سمت چپ آن وجود دارد. حاشیه های آن نیز نسبت به رده قیمتی باریک است. این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی و تاچ ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند که در این رده قیمتی عالی است!

مانند بسیاری از رقبا ریلمی ۷ از یک بدنه تمام پلاستیکی و محافظ صفحه گوریلا گلس استفاده می‌کند. دوربین ۴ گانه به صورت یک مستطیل عمودی قرار دارد که از یک ترکیب ۲+۲+۸+۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

اینجا ما شاهد یک انقلاب هستیم زیرا شما سنسور اصلی IMX682 را شاهد هستید که در تمام رقبا و حتی موبایل های گران تر خود ریلمی در هند بی سابقه است! همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو حالت‌های متفاوت عکاسی را برای شما فراهم می‌کنند.

سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و از سنسور IMX471 استفاده می‌کند. همچنین این گوشی باتری عظیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری دارد و از فست شارژ ۳۰ واتی ( Dart Charge ) استفاده می‌کند. پورت USB type C و جک ۳.۵ میلی متری نیز در این گوشی حضور دارند.

در بخش پردازش این نخستین موبایل جهان است که از Helio G95 استفاده می‌کند. همچنین حافظه UFS 2.1 و رم LPDDR4X در مجموع این گوشی را به یکی از سریع ترین گوشی های رده قیمتی خود تبدیل می‌کنند. این ترکیب با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI همراه شده است.

این گوشی از حافظه جانبی microSD نیز پشتیبانی می‌کند و نخستین موبایل جهان با تأییدیه اطمینان از TÜV است. اثرانگشت این موبایل روی فریم و ادغام شده با دکمه پاور است. همچنین خنک کننده کربنی قدرتمندی در این گوشی تعبیه شده است.

قیمت همیشه جذاب ترین بخش موبایل‌های ریلمی است. شما برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایت باید ۱۴,۹۹۹ روپیه ( ۲۰۴ دلار ) و برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت باید ۱۶,۹۹۹ روپیه ( ۲۳۲ دلار ) بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *