Nubia

گو‌شی گیمینگ Nubia RedMagic 5S به صورت جهانی معرفی شد.

گو‌شی گیمینگ Nubia RedMagic 5S به صورت جهانی معرفی شد.

⁦⏺️⁩نوبیا شرکت زیر مجموعه ZTE گوشی های گیمینگ فوق العاده ای را برای علاقه مندان به این دسته معرفی کرده و به نوعی نوبیا در بازار گوشی های گیمینگ بسیار خوش نام است.

⁦⏺️⁩جدید ترین گوشی گیمینگ این کمپانی یعنی RedMagic 5S معرفی شد، اسمارت فونی که با مشخصات فوق العاده قوی و امکانات بسیار کاربردی در انتظار عرضه جهانی است.

⁦⏺️⁩بخش اول، شاید یکی از مهم ترین عواملی که این دستگاه متمایز تر از نسل قبلی خود هستش سیستم خنک کننده جدید و متفاوت خود است که دارای یک فن 1 گرمی با 15000 دور در دقیقه است تا بتواند تمامی گرمای به وجود آمده در پردازنده را از بین ببرد، خنک کننده اکتیو و مایع نقش بسزایی در این امر دارد.

⁦⏺️⁩بخش دوم، نمایشگر تمامی گوشی های گیمینگ با رفرش بسیار بالا عرضه شده و این بار هم نوبیا برای این دستگاه از نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتزی استفاده کرده، پنل آمولد با رزولوشن +FH، و با اندازه 6.65 اینچ که نظر هر گیمر را به خود جلب می‌کند.

⁦⏺️⁩بخش سوم، وقتی حرف از گوشی های گیمینگ میشود قطعا اشاره ای هم به نوع پردازنده بکار رفته و قدرت آن خواهد شد، این دستگاه هم از یک پردازنده قوی و با سرعت بالا بهره می‌برد، چیپست 865 کوآلکام که قلب تپنده این دستگاه به شمار می‌رود و قادر به اجرای همه بازی های موبایلی را دارد، وظیفه اجرای گرافیک این دستگاه با پردازنده Adreno 650 است و خیال کاربر را از این جهت راحت میکند.

⁦⏺️⁩بخش چهارم، ماژول دوربین این دستگاه در بخش پشتی شش ضلعی بوده و از سه لنز مجزا تشکیل شده که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسل با f/1.8، لنز دوم 8 مگاپیکسل با f/2.0 ( اولتراواید)، لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل شده، فلش LED نیز در بالای ماژول دوربین قرار گرفته، همچین این دستگاه قابلیت عکاسی پانوراما را داراست.

⁦⏺️⁩و اما در آخر، باتری این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از فست شارژ 55، همچنین میتوانید جک 3.5 میلی متری را هم به امکانات این دستگاه اضافه کنید، قیمت تمام شده این دستگاه 542 دلار خواهد بود و با رنگ های نقره ای و آبی_قرمز با اندروید. پیش فرض 10 در 1 اوت عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *