Infinix

گوشی Infinix Zero 8 معرفی شد.

گوشی Infinix Zero 8 معرفی شد.


⏺️⁩اینفینیکس برند نسبتاً ناشناخته ای است که شاید کمتر اسم آن را در بنچمارک ها و یا خبر گذاری ها رسمی دیده و شنیده باشید

⁦⏺️⁩27 آگوست این کمپانی از جدید ترین تلفن هوشمند خود یعنی Zero 8 معرفی نمود، یه اسمارت فون با اندازه ای بسیار بزرگ و مشخصات چشم گیر.


⏺️⁩بخش اول، مربوط به نمایشگر IPS LCD این دستگاه است که از یک نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی بهره می‌برد که کیفیت مطلوبی را ارائه خواهد داد.


⏺️⁩بخش دوم، دوربین این دستگاه در بخش سلفی دوگانه بوده و نمونه مشابه آن در دستگاه های زیادی دیده شده، اما لنز ها 48 و 8 مگاپیکسلی تشکیل دهنده دوربین سلفی این دستگاه هستند، به قسمت پشتی دستگاه که می‌رویم شاهد یه ماژول دوربین لوزی شکل هستیم که نسبتاً بزرگ است، سه لنز 64مگاپیکسلی (اصلی) 8مگاپیکسلی (اولتراواید) و 2مگاپیکسلی (تشخیص عمق) در کنار هم قرار گرفته و گفته میشود اینفینیکس از لنز کمپانی سونی برای دوربین این اسمارت فون استفاده کرده.


⏺️⁩بخش سوم، باطری این دستگاه 4500 میلی آمپر‌ساعت است که در نوع خود نسبتاً خوب است و میتواند ساعات زیادی را اسکرین دهد، همچنین پشتیبانی از آدابتور فست شارژ 33 واتی سوپر شارژ یک امتیاز مثبت محسوب میشود.


⏺️⁩و در آخر، رادیو FM، جک هدفون، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر از دیگر امکانات این دستگاه به شمار میرود، همچین اندروید پیش فرض 10 با رابط کاربری اختصاصی Infinix X OS 7 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و در 31 آگوست با قیمت 258 دلاری راهی بازار جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *