Redmi

تلفن هوشمند Redmi K30 Ultra در چین رونمایی شد

تلفن هوشمند Redmi K30 Ultra در چین رونمایی شد

شیاومی امروز در مراسمی بزرگ از موبایل های جدید خود رونمایی کرد. یکی از این موبایل های جذاب Redmi K30 Ultra است. این موبایل در برخی جهات بهتر از Redmi K30 Pro است اما در بعضی جهات پسرفت داشته، با این حال قیمت بسیار پایینی دارد.

ردمی K30 Ultra از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بدون زائده امولد با رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این امولد روشنایی بالای ۱۲۰۰ نیت و کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰:۱ دارد و از استاندارد HDR 10+ استفاده می‌کند. حضور همچین نمایشگری در این رنج قیمتی خودش به تنهایی یک جهش بزرگ محسوب می‌شود.

برای بازی و انجام دادن کار هایتان این گوشی به چیپست پرچم‌دار Dimensity 1000+ مجهز شده که قدرتمندتر از اسنپدراگون ۸۵۵+ است. علاقه‌مندان جیکم و کاستوم رام و همچنین طرفداران اسنپ‌دراگون بدانند که این گوشی برای آن ها نیست.

در بخش عکاسی نیز این گوشی چیزی از رقبای خود ندارد و به یک دوربین ۴ گانه با چینش دایره ای مجهز است. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز التراواید با سنسور ۸ مگاپیکسلی، لنز تله ماکرو با سنسور ۵ مگاپیکسلی و یک عمق سنج ۲ مگاپیکسلی چینش این دوربین را تشکیل می‌دهند.

برای عکاسی سلفی این گوشی از مکانیزم پاپ آپ استفاده می‌کند تا مزاحمتی برای صفحه نمایش ایجاد نشود. یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان سلفی در این گوشی وجود دارد.

در بخش شارژ دهی شما یک باتری بزرگ ۴,۵۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۳۳ واتی دارید. همچنین این گوشی از اندروید ۱۰، رابط کاربری MIUI 12 و اتصالات 5G بهره می‌برد.

در بخش قیمت این گوشی همگان را هیجان زده کرده است. شما برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت تنها ۱,۹۹۹ یوان ( ۲۸۷ دلار )، برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت تنها ۲,۱۹۹ یوان ( ۳۱۶ دلار )، برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت تنها ۲,۴۹۹ یوان ( ۳۶۰ دلار ) و برای نسخه ۸/۵۱۲ گیگابایت تنها ۲,۶۹۹ یوان ( ۳۸۹ دلار ) بپردازید. البته اگر شما ساکن چین هستید!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *