Xiaomi

تلفن هوشمند Mi 10 Ultra در چین رونمایی شد

تلفن هوشمند Mi 10 Ultra در چین رونمایی شد

شیاومی در مراسم بزرگ خود همچنین از Mi 10 Ultra نیز رونمایی کرد. این موبایل بهترین موبایل شیاومی و پرچمدار جدید این شرکت و همچنین یکی از بهترین موبایل های رونمایی شده است با این حال قیمت نسبتاً پایینی نیز دارد.

شیاومی Mi 10 Ultra از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این امولد روشنایی بالای ۱۲۰۰ نیت و کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰:۱ دارد و از استاندارد HDR 10+ استفاده می‌کند. تا اینجا همه چیز شبیه Redmi K30 Ultra بود اما این نمایشگر دو لبه منحنی است و در عوض یک سوراخ نمایشگر در آن وجود دارد. همچنین این نمایشگر از نوع ۱۰ بیت است یعنی می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را به شما نمایش دهد. همچنین این نمایشگر بسیار با کیفیت دارای استاندارد TÜV است.

برای بازی و انجام دادن کار هایتان این گوشی به چیپست پرچم‌دار Snapdragon 865 مجهز شده که یکی از بهترین چیپست های بازار است. اما شیاومی به این بسنده نکرده و CPU و GPU این چیپست را اورکلاک کرده و قابلیت تنظیمات کلاک این دو را به صورت پیشفرض در گوشی قرار داده است. امتیاز انتوتو این گوشی ۶۶۰,۰۰۰ است که به نوعی رکورد محسوب می‌شود. همچنین رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 بهترین انتخاب های در دسترس برای این گوشی می‌باشند.

در بخش عکاسی می ۱۰ الترا یک انقلاب محسوب می‌شود. یک دوربین ۴ گانه با چینش مستطیل عمودی در گوشه بالا-چپ این گوشی چیده شده است‌. سنسور اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی ساخت آمنی ویژن با نام OV48C است که از بزرگترین سنسور های ساخته شده برای موبایل می‌باشد، همچنین لنز اصلی گوشی دارای OIS نیز می‌باشد.

برای زوم این گوشی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر اپتیکال، ۱۰ برابر اپتیکال-هیبریدی و ۱۲۰ برابر هیبریدی مجهز است. همچنین یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای زوم ۲ برابر اپتیکال نیز در این گوشی وجود دارد. این گوشی برای عکاسی التراواید نیز به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است.

برای عکاسی سلفی این گوشی از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در سوراخ نمایشگر سمت چپ قرار دارد.

در بخش باتری و شارژر شما یک باتری بزرگ ۴,۵۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارید. این شارژر سریع ترین شارژر موبایل است و می‌تواند در ۲۳ دقیقه باتری را فول شارژ کند. همچنین شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات نیز در این گوشی وجود دارد تا در مجموع این گوشی از نظر شارژر ها نیز بی‌نظیر باشد.

این گوشی به اتصال 5G، بلوتوث ۵.۱، اثرانگشت درون نمایشگر، اندروید ۱۰، رابط کاربری MIUI 12 و بدنه سرامیکی، شفاف یا آینه ای مجهز است

در بخش قیمت این گوشی نیزهنیز را هیجان زده کرده است. شما برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت تنها ۵,۲۹۹ یوان ( ۷۶۳ دلار )، برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت تنها ۵,۵۹۹ یوان ( ۸۰۶ دلار )، برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی تنها ۵,۹۹۹ یوان ( ۸۶۳ دلار ) و برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت تنها  ۶,۹۹۹ یوان ( ۱,۰۰۷ دلار ) بپردازید. البته اگر شما ساکن چین هستید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *